Tydlig UL i dag..

mittønske

Flørter med forumet
Var på tidlig UL i dag for å roe nervene litt, men kan ikke si de ble så veldig mye roligere. Fosteret var noen millimeter mindre enn forventet, å han var usikker på om han kunne se hjerterytme.

Ny UL om 8 dager..

Noen har opplev lignede på Ultralyd der det likevel har gått bra??

Så bekymret å fortvilt nå :-(
 
Var på tidlig UL i dag for å roe nervene litt, men kan ikke si de ble så veldig mye roligere. Fosteret var noen millimeter mindre enn forventet, å han var usikker på om han kunne se hjerterytme.

Ny UL om 8 dager..

Noen har opplev lignede på Ultralyd der det likevel har gått bra??

Så bekymret å fortvilt nå :-(

Hvor langt er du på vei?
 
Om du er rundt 6 uker eller mindre, er det vanskelig å se så mye. Det er ofte først når man er rundt 7 uker at man med sikkerhet kan se hjerterytme og se forsteret skikkelig på ultralyd.

Jeg hadde forøvrig en ultralyd (egentlig for å sjekke en cycste) i uke 10 i fprrige svangerskap, og der målte legen fosteret til en uke kortere plutselig- og jeg visste at det ikke var mulig i forhold til syklusen min. Jeg ble veldig bekymret, siden jeg hadde hatt en ultralyd bare to uker tidliger, der fosteret målte helt etter planen. Men jeg tror det var en feilmåling og dårlig ultralydapparat hos den legen i uke 10. For ved neste ultralyd var målene tilbake der de opprinnelig var.
 
var hos privat gynekolog. Er 6+3 i dag, helt sikker på siste mens. Apparatet var gammelt, men gynekologen virket erfaren... Håper bare det var feilmåling og at alt er bra neste uke :-( Blir helt dårlig
 
Betalte forresten 58 kr, fikk legen til å hennvise
 
Back
Topp