Tydelig puls i magen

Viktoria90

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg har morkaken på framsiden, og lurer på om det er grunnen til at jeg kjenner min egen puls vanvittig godt i/på magen? Jeg kan se på magen, og telle hjerteslagene mine, samt at jeg kjenner det utrolig godt at det pulserer. Og når jeg bøyer meg framover, når jeg sitter, dunker det hardt. Er det flere som har det slik? Er ikke bekymret, syntes bare det er litt ekkelt :-P Også gjør det at det er litt vanskelig å kjenne sparkene til lillegutt på utsiden.

Er slik til meg også. Tror det har noe sammenheng med den blodåren som ligger nederst på magen som gjør det ubehagelig å ligge på ryggen etterhvert. Og økt blodmengde i kroppen når vi er gravide :)

Jeg kan også se tydelig puls på magen, spesielt når jeg ligger på ryggen.

Har kjent det veldig godt, men kjenner den også når jeg ikke er gravid da.

Har ikke tenkt over om jeg kjente det før jeg ble gravid, da ofret jeg minst mulig tanker til magen :-P Meeen, kjekt å se at jeg ikke er den eneste. Men logisk med økt blodmengde og blodåren på magen :-)

Samme her, har tenkt at det er pga økt blodmengde. Tidvis litt ubehagelig egentlig...

Har alltid kunne se pulsen på magen når jeg ligger på ryggen, både uten å være gravid og i graviditeten

Jeg kjenner også puls veldig godt i magen hvis jeg sitter fremover :p Mener jeg har den ene morkaken på fremre vegg, så jeg har i grunn bare gått ut ifra at det er den :)

Back
Topp