Tydelig liv i magen nå

Lykke27

Betatt av forumet
Septemberlykke 2021
Hei !
De siste 2 dagene har han sparket en del, å har merket at jeg kjenner dem veldig godt. Så I i går kveld/natt så trykket jeg litt på magen for å se om jeg kunne provoser frem spark mot der jeg trykket, å ja han sparket han. Men det som gjorde det ekstra spesielt var at jeg kunne se han sparke igjennom magen. Så meg å mannen gjorde dette noen ganger så han å fikk sett det. Det var heilt magisk!!!
 
Åh så heldig! Vet dere at det blir en gutt? Så heldige som kjenner det så tidlig:Heartred Jeg er 15+4 i dag og kjenner ingenting enda. Og vi har ikke ordinær ultralyd før 20 desember, kan nesten ikke vente!!
 
Jeg har kjent liv enkelte dager den siste uka :Heartbigred 15+4 i dag, tredje svangerskap.
 
Har kjent liv i noen uker jeg også, og jeg er ikke mer enn 14+6. Men jeg har morkaken bak og er tredjegangs :)
Det er herlig når man kan kjenne sparkene tydeligere og tydeligere <3
 
Her har jeg også kjent spark daglig i noen uker og ofte fungerer det å «dytte tilbake» for å få respons. Nå nettopp så jeg for første gang sparkene på utsiden (har kjent de mot håndflaten noen ganger) - og da så 10-åringen det også :)
 
Jeg og kjenner det tydeligere nå,men kun små dytt og helst på ettermiddag/kveld:) helt nederst «under»magen 17+2 i dag:)
 
Åh så heldig! Vet dere at det blir en gutt? Så heldige som kjenner det så tidlig:Heartred Jeg er 15+4 i dag og kjenner ingenting enda. Og vi har ikke ordinær ultralyd før 20 desember, kan nesten ikke vente!!

Ja vi har vært på tidlig ultralyd sist uke å fikk se en liten tissefant. :Heartblue
Jeg begynte vell å kjenne noe rundt der du er nå. Så kan hende det kommer snart for deg også:smiley-bounce012. Ja det e kjempe hyggelig,
 
Så koselig :D

Jeg gleder meg skikkelig til å føle lille, lir mer virkelig da :) Jordmor sier jeg ikke bør forvente å kjenne noe før rundt uke 20 siden jeg har litt ekstra polstring, så venter i spenning :)
 
Såå herlig! :D Gleder meg til jeg med sikkerhet kan si at jeg kjenner bevegelser. Tror det er det jeg kjenner av og til, men vet ikke. :Heartpink
 
Så koselig :D

Jeg gleder meg skikkelig til å føle lille, lir mer virkelig da :) Jordmor sier jeg ikke bør forvente å kjenne noe før rundt uke 20 siden jeg har litt ekstra polstring, så venter i spenning :)

Det er jo individuelt hvor tidlig man kjenner spark, men du kan kjenne spark tidlig selv om du har ekstra polstring. Nervesystemet på innsiden skal ikke ha noe med magefettet å gjøre. Å kjenne spark utenpå kan ta litt lenger tid. Jeg har litt ekstra polstring, men har kjent spark fra uke 17 ca med begge de tidligere
 
Så kjekt jeg kjente tidlig med første ( rundt uke 14) uke 17 med 2. Og 18. Med 3.

De siste dagene har jeg opplevd noen sjeldne « sprell « så jeg har skvettet til, men vært over navelen. 14 + 5 idag. Men når jeg prøver kjenne etter igjen er det borte.
 
Med forrige kjente jeg såvidt småbobler i uke 12 og tydelig fra uke 14. Denne gangen har jeg morkake midt foran og kjenner sjeldent noe selv om jeg er 17+1 nå.
 
Det er så koselig å kjenne liv:Heartred jeg kjente bevegelser fra uke 14 med nr 1 og nå etter en stund med å være litt i tvil er jeg helt sikker på at det er lille jeg har kjent flere ganger nå i dag 15+4:)
 
Så herlig! ❤️
Jeg kjente først boblinger en stund og første spark i uke 16. Var litt usikker da, siden det er første graviditeten min. Nå i de siste dagene, på kvelden etter 21, kjenner jeg tydelige spark. Da skjønte jeg at det var spark jeg kjente i uke 16. I starten skvatt jeg og pulsen økte, hehe.
Det er så gøy og koselig å kjenne bevegelse :love7
Er 17+6 idag.
 
Back
Topp