Tusen takk! Tar en ny en på søndag, da må det jo være en endring med det går riktig vei!![]()
Det e sant. Og hvis du ikke har hatt mensen enda så kan det jo være lurt å prøve en uke indikator kanskje
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Tar en ny en på søndag, da må det jo være en endring med det går riktig vei!![]()
Jeg ble gravid ca to uker etter at jeg tok ut spiralen. Gikk desverre ikke bra med den første spiren, men neste spire satt 2 uker etter at jeg mistet den førsteMed "nettopp" mener jeg en måned siden![]()
Jeg ble gravid ca to uker etter at jeg tok ut spiralen. Gikk desverre ikke bra med den første spiren, men neste spire satt 2 uker etter at jeg mistet den førsteForrige gang vi planla ble det full klaff to uker etter at jeg sluttet med pilla
De testene der er akkurat like positive som de første testene jeg tokGratulerer
![]()
Det e sant. Og hvis du ikke har hatt mensen enda så kan det jo være lurt å prøve en uke indikator kanskje![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg ser en svak strek på strimmelen og ingen på cb :/ håpe at teste blir bedre om noen dager![]()
Ikke veldig konsentrert da! Men jeg ser vanligvis ikke noe på svake tester, men ser streken på billigtesten din og synes den ser rosa ut.Jeg holdt meg vel i 2-3 timeren liten slurk med vann men ikke mer enn det.
sign.Jeg ser en svak strek på strimmelen og ingen på cb :/ håpe at teste blir bedre om noen dager![]()
Mente jo negativNeida, man må ikke jobbe for å se strekene. Ser de umiddelbart![]()
Tatt test idag?Her er et litt bedre bilde av CBen. Men det er vanskelig å se på bilde. Har ikke tatt ny test i dag, venter til i morgen. Er tom for billigtester :-( Men begynner å føle meg sikker på at jeg er gravid. Makan til styr og strekking nederst i magenEr noe som skjer iallefall!
Vis vedlegget 81379