Tydehjelp tester :)

Tusen takk! Tar en ny en på søndag, da må det jo være en endring med det går riktig vei! :)

Det e sant. Og hvis du ikke har hatt mensen enda så kan det jo være lurt å prøve en uke indikator kanskje :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Med "nettopp" mener jeg en måned siden :)
Jeg ble gravid ca to uker etter at jeg tok ut spiralen. Gikk desverre ikke bra med den første spiren, men neste spire satt 2 uker etter at jeg mistet den første :-) Forrige gang vi planla ble det full klaff to uker etter at jeg sluttet med pilla :-)
De testene der er akkurat like positive som de første testene jeg tok :-) Gratulerer :-)

Jeg ble gravid ca to uker etter at jeg tok ut spiralen. Gikk desverre ikke bra med den første spiren, men neste spire satt 2 uker etter at jeg mistet den første :-) Forrige gang vi planla ble det full klaff to uker etter at jeg sluttet med pilla :-)
De testene der er akkurat like positive som de første testene jeg tok :-) Gratulerer :-)

Makan til fruktbar dame du er da :D Jeg har to barn fra før og jeg slet absolutt ikke med å bli gravid med de, så jeg hadde vel kanskje regnet med at det ikke kom til å ta så veldig lang tid før spiren var på plass denne gangen heller, men dette gikk veldig fort! Og jeg er veldig takknemlig for det on det nå viser seg at testen er sterkere på søndag :)

Tusen takk for svar!

Det e sant. Og hvis du ikke har hatt mensen enda så kan det jo være lurt å prøve en uke indikator kanskje :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har en til vanlig CB. Om den er blitt sterkere på søndag så må jeg ta meg en digital med ukeindikator for keg aner jo ikke hvor langt jeg er på vei isåfall.

jeg ser på begge :) spent på søndagens... :D

Jeg holdt meg vel i 2-3 timer :) en liten slurk med vann men ikke mer enn det.
Ikke veldig konsentrert da! Men jeg ser vanligvis ikke noe på svake tester, men ser streken på billigtesten din og synes den ser rosa ut.

Ser to streker på strimmelen :) Lykke til med neste test :)

Ser strek på øverste men ikke cb, men de er ka skje mindre sensitive?

Her er et litt bedre bilde av CBen. Men det er vanskelig å se på bilde. Har ikke tatt ny test i dag, venter til i morgen. Er tom for billigtester :-( Men begynner å føle meg sikker på at jeg er gravid. Makan til styr og strekking nederst i magen :p Er noe som skjer iallefall!

ImageUploadedByBV Forum1412430143.392442.jpg

Back
Topp