A-40484472
Flørter med forumet
Det er jo en fin innstillingJaa begynner å bli utålmodig men får ikke gjort så mye med det så prøver å være positiv og nyte livet imens![]()
Ønsker dere i hvert fall masse lykke til videre 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo en fin innstillingJaa begynner å bli utålmodig men får ikke gjort så mye med det så prøver å være positiv og nyte livet imens![]()
Ønsker dere i hvert fall masse lykke til videre 
Takk!Det er jo en fin innstillingØnsker dere i hvert fall masse lykke til videre
![]()

Will do!Takk!
Oppdater gjerne mer her om du skal teste mer og hvordan det går![]()
Fikk denne i dag 13 dpoTakk!

I dag begynte jeg dessverre å få ganske kraftige kramper og blø. Digital viser enn så lenge Gravid 1-2 men det varer nok ikke lenge. Min første spontanabort.. litt tungt og trist, men vi får bare forsøke videre neste mndTakk!

Trist om det ikke går, men det kan fremdeles gå. Jeg hadde kramper og gikk mellom spotting til å fossblø i siste svangerskap. Dette ble det faktisk baby avI dag begynte jeg dessverre å få ganske kraftige kramper og blø. Digital viser enn så lenge Gravid 1-2 men det varer nok ikke lenge. Min første spontanabort.. litt tungt og trist, men vi får bare forsøke videre neste mnd![]()
Takk for at du deler din erfaringTrist om det ikke går, men det kan fremdeles gå. Jeg hadde kramper og gikk mellom spotting til å fossblø i siste svangerskap. Dette ble det faktisk baby av![]()
aldri opplevd blødning i graviditet før. Så tør ikke håpe for mye, dersom det ikke går veien nå. Får bare vente å se.Åå nei så trist å høre..I dag begynte jeg dessverre å få ganske kraftige kramper og blø. Digital viser enn så lenge Gravid 1-2 men det varer nok ikke lenge. Min første spontanabort.. litt tungt og trist, men vi får bare forsøke videre neste mnd![]()

h