Tyde-tråd 11dpo

Vedlegg

• IMG_5598.jpeg
    IMG_5598.jpeg
    157,3 KB · Visninger: 22
Takk! :love017
Oppdater gjerne mer her om du skal teste mer og hvordan det går:dance008
I dag begynte jeg dessverre å få ganske kraftige kramper og blø. Digital viser enn så lenge Gravid 1-2 men det varer nok ikke lenge. Min første spontanabort.. litt tungt og trist, men vi får bare forsøke videre neste mnd :sorry::Heartred

I dag begynte jeg dessverre å få ganske kraftige kramper og blø. Digital viser enn så lenge Gravid 1-2 men det varer nok ikke lenge. Min første spontanabort.. litt tungt og trist, men vi får bare forsøke videre neste mnd :sorry::Heartred
Trist om det ikke går, men det kan fremdeles gå. Jeg hadde kramper og gikk mellom spotting til å fossblø i siste svangerskap. Dette ble det faktisk baby av ☺️

Trist om det ikke går, men det kan fremdeles gå. Jeg hadde kramper og gikk mellom spotting til å fossblø i siste svangerskap. Dette ble det faktisk baby av ☺️
Takk for at du deler din erfaring :Heartred aldri opplevd blødning i graviditet før. Så tør ikke håpe for mye, dersom det ikke går veien nå. Får bare vente å se.

Åå nei så trist å høre..:smiley-angry017:Heartpink h

Back
Topp