Tyde test

Mabela

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Hei!
Noen som ser noen strek her ? Kan vel se noe svakt, men vanskelig å tyde :p hmmmmm

Vedlegg

• 833D16AB-78DD-42A1-8C65-5CBD21F0D6B0.png
    833D16AB-78DD-42A1-8C65-5CBD21F0D6B0.png
    163,2 KB · Visninger: 159
Ser, men synes den ser grå ut. Prøv igjen i morgen. :)

Slenger meg på på denne jeg også. Tok en test idag på formiddagsurin, altså ikke morgenurin. Syns den var så vanskelig å tyde da jeg ikke ble enig med meg selv på om jeg så en svak strek eller ikke. Etter noen timer såg jeg på den en gang til, og da var det ikke vanskelig å se at det var en strek der.. Men nå skal man jo ikke lese av testen etter 5 min, så sliter litt med å tyde dette....

Hvordan hadde dere tolket dette?

ps. Ser at fargen kommer dårligere frem på bilde enn o virkeligheten

Vedlegg

• F7DBBBF1-1A0A-4185-8D54-75393E14878B.jpeg
    F7DBBBF1-1A0A-4185-8D54-75393E14878B.jpeg
    35,5 KB · Visninger: 106
Det ser ut som en babystrek for meg :) Ta en digital kanskje?

Ser lovende ut! Prøv igjen imorgen så kanskje den kommer innen tidsfrristen:)

Slenger meg på på denne jeg også. Tok en test idag på formiddagsurin, altså ikke morgenurin. Syns den var så vanskelig å tyde da jeg ikke ble enig med meg selv på om jeg så en svak strek eller ikke. Etter noen timer såg jeg på den en gang til, og da var det ikke vanskelig å se at det var en strek der.. Men nå skal man jo ikke lese av testen etter 5 min, så sliter litt med å tyde dette....

Hvordan hadde dere tolket dette?

ps. Ser at fargen kommer dårligere frem på bilde enn o virkeligheten

Jeg ser streken! Ser lovende ut! Hvor mange dpo er du? :)

17 dpo, så 3 dager siden mens skulle meldt sin ankomst (fredag) :-) Jeg ser ôg streken, problemet er bare at ikke ble tydelig før etter at «fristen» for å lese av en test var utgått så da ble jeg litt usikker på om den egentlig er gyldig...:angelic:

Jeg ser streken! Ser lovende ut! Hvor mange dpo er du? :)
17 dpo, så 3 dager siden mens skulle meldt sin ankomst (fredag) :) Jeg syns også der er strek, problemet er bare at den ikke ble tydelig før etter at «fristen» for å lese av en test var utgått så da ble jeg litt usikker på om den egentlig er gyldig...:angelic:

17 dpo, så 3 dager siden mens skulle meldt sin ankomst (fredag) :) Jeg syns også der er strek, problemet er bare at den ikke ble tydelig før etter at «fristen» for å lese av en test var utgått så da ble jeg litt usikker på om den egentlig er gyldig...:angelic:

Den er litt vanskelig. Du må nesten bare teste igjen i morgen og se om du ser en stigning. Krysser fingrene for deg!

Den er litt vanskelig. Du må nesten bare teste igjen i morgen og se om du ser en stigning. Krysser fingrene for deg!
Venter på test i posten, ser ut for at den kanskje kommer i morgen:) fortsatt ikke fått mens, så om det ikke blir positiv test så er det noe annet i gjerde.... :p

Hei igjen!
Har fått tatt digital test idag, og den viste Gravid 1-2...
Og det bekymrer meg litt da 1-2 uker siden unnfangelse ikke stemmer. Den burde ha vist 3+. Så det forteller meg egentlig at HCG er for lav sammenlignet med hva den burde vært på nå.

Føler meg ikke gravid og har lite symptomer...
Går utifra at det ender med SA/MA...

Flere som har opplevd lignende?

Hei igjen!
Og det bekymrer meg litt da 1-2 uker siden unnfangelse ikke stemmer. Den burde ha vist 3+. Så det forteller meg egentlig at HCG er for lav sammenlignet med hva den burde vært på nå.

Hvor mange dager siden ikm?

Hei igjen!

det kan jo være du hadde senere eggløsning enn du tror? :) eller sjekket du eggløsning med temp eller tester?

Når det er 7 dager siden forventet mens, og unnfangelse skjedde 14 dager før der igjen så burde den vel vist 3+, i det minste 2-3... ?:)
Kan jo også være du produserer HCG senere? :)

Back
Topp