Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slenger meg på på denne jeg også. Tok en test idag på formiddagsurin, altså ikke morgenurin. Syns den var så vanskelig å tyde da jeg ikke ble enig med meg selv på om jeg så en svak strek eller ikke. Etter noen timer såg jeg på den en gang til, og da var det ikke vanskelig å se at det var en strek der.. Men nå skal man jo ikke lese av testen etter 5 min, så sliter litt med å tyde dette....
Hvordan hadde dere tolket dette?
ps. Ser at fargen kommer dårligere frem på bilde enn o virkeligheten
17 dpo, så 3 dager siden mens skulle meldt sin ankomst (fredag)Jeg ser streken! Ser lovende ut! Hvor mange dpo er du?![]()

17 dpo, så 3 dager siden mens skulle meldt sin ankomst (fredag)Jeg syns også der er strek, problemet er bare at den ikke ble tydelig før etter at «fristen» for å lese av en test var utgått så da ble jeg litt usikker på om den egentlig er gyldig...
![]()
Venter på test i posten, ser ut for at den kanskje kommer i morgenDen er litt vanskelig. Du må nesten bare teste igjen i morgen og se om du ser en stigning. Krysser fingrene for deg!
Venter på digital i postenDet ser ut som en babystrek for megTa en digital kanskje?
Hvor mange dager siden ikm?Hei igjen!
Har fått tatt digital test idag, og den viste Gravid 1-2...
Og det bekymrer meg litt da 1-2 uker siden unnfangelse ikke stemmer. Den burde ha vist 3+. Så det forteller meg egentlig at HCG er for lav sammenlignet med hva den burde vært på nå.
Føler meg ikke gravid og har lite symptomer...
Går utifra at det ender med SA/MA...
Flere som har opplevd lignende?
Hei igjen!
Har fått tatt digital test idag, og den viste Gravid 1-2...
Og det bekymrer meg litt da 1-2 uker siden unnfangelse ikke stemmer. Den burde ha vist 3+. Så det forteller meg egentlig at HCG er for lav sammenlignet med hva den burde vært på nå.
Føler meg ikke gravid og har lite symptomer...
Går utifra at det ender med SA/MA...
Flere som har opplevd lignende?
7 dager siden forventet mens.Hvor mange dager siden ikm?
Ja, det er jo en mulighet... men bruker egentlig å være ganske stabilt herdet kan jo være du hadde senere eggløsning enn du tror?eller sjekket du eggløsning med temp eller tester?
1-2 uker vil si når unnfangelsen skjedde da, så det er jo ikke feil7 dager siden forventet mens.
Når det er 7 dager siden forventet mens, og unnfangelse skjedde 14 dager før der igjen så burde den vel vist 3+, i det minste 2-3... ?1-2 uker vil si når unnfangelsen skjedde da, så det er jo ikke feil
Kan jo også være du produserer HCG senere?Når det er 7 dager siden forventet mens, og unnfangelse skjedde 14 dager før der igjen så burde den vel vist 3+, i det minste 2-3... ?![]()
Ta en ny digital om noen dager, så tror jeg den viser merNår det er 7 dager siden forventet mens, og unnfangelse skjedde 14 dager før der igjen så burde den vel vist 3+, i det minste 2-3... ?![]()