Tyde-hjelp

Minuspluss

Flørter med forumet
Hei, håpløst tilfelle av *klarerikkeventemedåteste* her.
Nå i april har vi vært prøvere i 2 år, 3sa, manglende eggløsning og en lang vei er bak oss. Men denne mnd har jeg en følelse av at spira sitter. Begynte å teste før helgen‍♀️ (Håpløs) blenda hvite tester gjennom helgen.. MEN nå i ettermiddag 12 dpo, føler jeg(innbiller) jeg meg å kunne se strek nummer to.

Så trenger tyde-hjelp, spiller hodet meg et puss eller kan noen andre skimte en strek til ved litt anstrengelse??A7D8B169-0CE6-44B9-8C80-59EB3AA9CAA0.jpeg
 
Last edited:
Ser også strek. Gratulerer!
 
Trenger ikke anstrenge meg for å se strek :happy: Det er helt klart to streker! Gratulerer :love017
 
Jeg ser også strek :happy: bare å teste igjen i kveld og i morgen så ser du fort om den blir sterkere :p
Jeg hadde sterkere tester på kvelden faktisk :eek:
 
Hei, håpløst tilfelle av *klarerikkeventemedåteste* her.
Nå i april har vi vært prøvere i 2 år, 3sa, manglende eggløsning og en lang vei er bak oss. Men denne mnd har jeg en følelse av at spira sitter. Begynte å teste før helgen‍♀️ (Håpløs) blenda hvite tester gjennom helgen.. MEN nå i ettermiddag 12 dpo, føler jeg(innbiller) jeg meg å kunne se strek nummer to.

Så trenger tyde-hjelp, spiller hodet meg et puss eller kan noen andre skimte en strek til ved litt anstrengelse??Vis vedlegget 322667

Jeg ser den:D gratulerer!
 
Ikke vanskelig å se i det hele tatt!:D Gratulerer:wav
 
Back
Topp