Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye<3
Ja vi hadde ivf og fikk satt inn to egg! Visste at sjansen var der
Gratulerer så mye!
Beste ønsker for to gull i juli!
Tenk, to skatter til dere som har ventet så lenge!
DET er godt adventsnytt det!
Blir en gledelig jul når man vet man er så heldig å ruge på skatter....ENDELIG!
Hvis alt går bra her med min skatt , har vi en2016 og får en 2017 med bare 1 og 4 mnd i mellom. Så blir nok travelt i dette huset også.
Håper de blir gode venner
Ja det er en god følelse <3 kjekt med to tette da! De får sikkert mye glede av hverandre vi er veldig spent på hvordan det blir for storesøster! Hun har fylt 5 når de kommer tipper det blir overgang fra å ha vært alene så lenge <3
Jeg sniker meg litt inn fra August gruppa Vi var på TUL og fikk se og høre to bankende hjerter (di-di). Vi er i uke 10+1 idag (kona mi som bærer frem). Gøy å bli kjent med andre som går gjennom noe lignende Er dere i Oslo området også?Da har jeg vært på UL, og der blinket to små hjerter vår vei <3 noe så fantastisk <3 flere som venter tvillinger her?
Jeg sniker meg litt inn fra August gruppa Vi var på TUL og fikk se og høre to bankende hjerter (di-di). Vi er i uke 10+1 idag (kona mi som bærer frem). Gøy å bli kjent med andre som går gjennom noe lignende Er dere i Oslo området også?
Så kjekt vi er 11+0 idag så vi er rett foran dere vi bor i Stavanger-området. En fantastisk gave å få to små <3