Twins <3

Gratulerer! Så bra at du er glad for at det er to :) Selv er jeg sjeleglad for at det bare er en i magen min :P

Ja vi hadde ivf og fikk satt inn to egg! Visste at sjansen var der ;)

Gratulerer så mye!

Beste ønsker for to gull i juli!
Tenk, to skatter til dere som har ventet så lenge!

DET er godt adventsnytt det!

Blir en gledelig jul når man vet man er så heldig å ruge på skatter....ENDELIG!

Hvis alt går bra her med min skatt , har vi en2016 og får en 2017 med bare 1 og 4 mnd i mellom. Så blir nok travelt i dette huset også.
Håper de blir gode venner :Heartred:Heartred

Gratulerer så mye!

Beste ønsker for to gull i juli!
Tenk, to skatter til dere som har ventet så lenge!

DET er godt adventsnytt det!

Blir en gledelig jul når man vet man er så heldig å ruge på skatter....ENDELIG!

Hvis alt går bra her med min skatt , har vi en2016 og får en 2017 med bare 1 og 4 mnd i mellom. Så blir nok travelt i dette huset også.
Håper de blir gode venner :Heartred:Heartred

Ja det er en god følelse <3 kjekt med to tette da! De får sikkert mye glede av hverandre:) vi er veldig spent på hvordan det blir for storesøster! Hun har fylt 5 når de kommer:) tipper det blir overgang fra å ha vært alene så lenge <3

Gratulerer!! Så gøy:happy:
Det kan jo virke som om det blir flere tvillinger her. Ikke for min del, men i forhold til kommentarer i denne tråden.
Spennende!!:happy:

Ja det er en god følelse <3 kjekt med to tette da! De får sikkert mye glede av hverandre:) vi er veldig spent på hvordan det blir for storesøster! Hun har fylt 5 når de kommer:) tipper det blir overgang fra å ha vært alene så lenge <3

Ja! Det kan nok bli utfordrende!

Jeg vil anbefale å få avlastning slik at storesøster får ekstra oppmerksomhet fra andre nærtstående og at hun av og til får alenetid med en av dere foreldrene ( når dere måtte få det til ).

Jeg har noen i familien hvor storesøster var 6 år og familiens øyensten da det kom tvillinger.
Hun fikk store problemer i livet. Foreldrene er supre mennesker som alltid har gjort så godt de har kunnet. Jeg kjenner dem veldig godt.

Jeg tror bare overgangen fra å være familiens midtpunkt og storsjarmør til å få to småsøsken som tok nesten ALL oppmerksomhet, ble for vanskelig for henne.

Jeg sier ikke at det blir sånn for dere, bare tror det er viktig å være oppmerksom på vanskelighetene det potensielt KAN by på for den eldste.
Man er jo bare to mennesker med 4 hender som foreldre og det er umulig å gjøre alt perfekt, men jeg tror nok at det er fort gjort at man blir blind for den eldstes behov i en sliten og travel hverdag.

Heldigvis er jo barn forskjellige sammensatt følelsesmessig, så kan hende det ikke blir så hardt for akkurat deres barn som det ble for henne i min familie.

Skal ikke være enkelt nei.....men tenkte jeg måtte fortelle det.

Da har jeg vært på UL, og der blinket to små hjerter vår vei <3 noe så fantastisk <3 flere som venter tvillinger her?
Jeg sniker meg litt inn fra August gruppa Vi var på TUL og fikk se og høre to bankende hjerter (di-di). Vi er i uke 10+1 idag (kona mi som bærer frem). Gøy å bli kjent med andre som går gjennom noe lignende Er dere i Oslo området også?

Jeg sniker meg litt inn fra August gruppa Vi var på TUL og fikk se og høre to bankende hjerter (di-di). Vi er i uke 10+1 idag (kona mi som bærer frem). Gøy å bli kjent med andre som går gjennom noe lignende Er dere i Oslo området også?

Så kjekt:) vi er 11+0 idag så vi er rett foran dere :) vi bor i Stavanger-området. En fantastisk gave å få to små <3

Back
Topp