*TwinBaBe* og Nemi73

Champ

Gift med forumet
Er dere blitt sykmeldte og fått restriksjoner mot å gjøre absolutt nå frem til ungene kommer??

Jeg er ikke sykemeldt, men har valgt å gå ut 50%.. Hadde det vært opp til meg kunne jeg  jobbet 100%.. Litt rart at det er så forskjellig egentlig..

Jeg har vært sykmeldt hele svangerskapet, men nå har jeg fått beskjed om at jeg er "sykmeldt" fra fritiden... og skal leve saaaaakte. hallo, hvor mye mer sakte kan jeg leve da, hehe.

får ikke lov til å gjøre husarbeid, bære, svømme og en del sånne ting... er ganske så glad for at jeg har fått innvilget hushjelp nå asså [;)][8D] 

ja jeg har fått hushjelp - det skal bli godt, men du som har bl og venter tvillinger kan søke om det også, ville jeg gjort [:)]

nå i dag er jeg alene, men jeg kjenner ei anna som fikk hushjelp pga bl og ho var sambo... kommer jo en tid etter fødsel også [:D]

når har du termin?

hehe, farter fram og tilbake på juni/juli ser jeg  [:D][:D]

[:D] Jeg har opprinnelig termin 11 juli, men har fått beskjed om at dem kommer innen uke 38, klarer jeg å gå så langt som uke 38 så får jeg ikke lov til å gå lenger da blir jeg satt igang. men jeg tror nok mine små er her innen st.hans [8D]

Back
Topp