twinanne

hegemw

Forumet er livet
hva er det jeg leser??? er du gravid, sååååå gøy

gratulerer så mye vennen, så utrolig gøy å lese

Velidg tidlig enda, så prøver å holde begge beina godt plantet på bakken, men merker at jeg ikke helt greier det[8D]

Eh...fik ikke testet før i dag, for testene mine kom i posten i går, men har hatt mistanke fra tirsdag ettersom dette minnet om mitt første svangerskap.

så gøy da, tenk at dere klarte det helt selv.
ja ikke lett å ha beina plantet på jorda da.

blir kjempe spennende å følge deg videre da, når er ca termin da?
får vente med treffet til våren da kanskje :)

Her er det termin etter da jeg hadde el 21. juni. etter menstermin er det tidligere, hadde sen el denne gangen. Litt rotete etter svangerskapet mitt.

wææææææ så gøy...
gratulerer sååååå masse...virkelig artig ja........vel fortjent...
masse lykke til, måtte spiren holde seg der i 9 mnd......

Oi! så spennende! 21. juni 2010 er nok en fin dag å bli født, da blir jeg 30 [;)]

Gratulerer så mye!

ORIGINAL: babyT

Oi! så spennende! 21. juni 2010 er nok en fin dag å bli født, da blir jeg 30 [;)]

Gratulerer så mye!

He he...skal huske på det[:)]

ORIGINAL: nita_23

Så ufattelig morsomt twinanne [:D]

Gratulerer som gravid igjen! [:)] Håper spiren holder seg der nå til sommeren!

Kan jeg spørre om hva som er årsaken til at dere måtte ha prøverør første gang?

Uforklarlig infertilitet og min alder.
Men vi ble faktisk gravide på egenhånd idet vi skulle på forsamtale i 2007 blir vel det går helt i surr med åra her jeg. Men det endte med SA det var tvillinger kom til uke 8 bare, takk og pris at vi ikke gikk lenger.

Men første IVf be negativ, og jeg fikk heller ikke mange egg under mine to IVF forsøk.
Men det var bra kvalitet på det lille jeg hadde.

ORIGINAL: twinanne

Så ufattelig morsomt twinanne [:D]

Gratulerer som gravid igjen! [:)] Håper spiren holder seg der nå til sommeren!

Kan jeg spørre om hva som er årsaken til at dere måtte ha prøverør første gang?

Uforklarlig infertilitet og min alder.
Men vi ble faktisk gravide på egenhånd idet vi skulle på forsamtale i 2007 blir vel det går helt i surr med åra her jeg. Men det endte med SA det var tvillinger kom til uke 8 bare, takk og pris at vi ikke gikk lenger.

Men første IVf be negativ, og jeg fikk heller ikke mange egg under mine to IVF forsøk.
Men det var bra kvalitet på det lille jeg hadde.

Ok [:)]

syns det var kjekt at dere har klart det selv nå, det gir litt håp:) Vet om noen jeg også som plutselig var gravide med nr 2 av seg selv, er liksom en litt oppløftende tanke!

Hos oss finner de heller ingen årsak, men vi er jo veldig unge da..Vet ikke hvor gammel du er av en eller annen grunn så ser du så ung ut pga avataren [8D]

He he...for ikke søsken forsøk ofentlig her er for gammel, har rukket å bli 41 år, hjelpes å heregud er 42 når jeg har termin...eh...vi snakker ikke mer om dette eller[:o]

[:)]Utrulig kjekt! Treng litt gode nyhetar her inne no! Måtte spira klore seg godt fast!

Back
Topp