Twinanne

*Bobbo*

Forumet er livet
Masse lykke til på Ul imorra. [:)][:D][:)]

Skal du på ultralyd imorgen? Det skal jeg også[:D] Lykke til[:D]

Takk skal dere ha jenter, håper vi får se kjønn nå.[:)][8D]

Jane2 da er vi tre som skal på UL i morgen Hegemw også, du er 15 uker ser jeg, Hege er 2 uker bak meg og jeg er 21 uker nå. Hm...15 uker kan kanskje være litt tidlig å se kjønn, men noen ser det også da. Da har vel du flere ul enn normalt også, for ordinær ul er jo stort sett i uke 17-21 tror jeg det er.

Lykke til alle sammen[:D][:D][:D]

Oy, 3 som skal på Ul. Masse lykke til alle sammen.
Kom innom å oppdater oss da. [:)]

Snuppis30 der er du også jo, hvordan går det egentlig med deg da?
Tenker på deg snuppa selv om det ikke virker slik.

Takk skal du ha, du er akltid rundt her og så god å ha . så flink til å støtte så veldig mange av oss alle her inne. Du er en gullgruve[:)]

Lykke til alle sammen[:)]

ORIGINAL: T@nte86

Lykke til på ul i dag Twianne[:)]
dette blir spennde gurimalla[8D]

Signerer!

ORIGINAL: twinanne

Jane2 da er vi tre som skal på UL i morgen Hegemw også, du er 15 uker ser jeg, Hege er 2 uker bak meg og jeg er 21 uker nå. Hm...15 uker kan kanskje være litt tidlig å se kjønn, men noen ser det også da. Da har vel du flere ul enn normalt også, for ordinær ul er jo stort sett i uke 17-21 tror jeg det er.

det er mulig å se kjønnet så tidlig. gynekologen min sier at han kan se det fra uke 14. eg var inne i uke 14+2 men babyen hadde navlestrengen mellom beina så kan kunne da ikke se så godt,men mente at dette ville være en jente. han hadde tatt feil en gang før, så no var han spent[:D]

lykke til alle sammen i dag[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

det er mulig å se kjønnet så tidlig. gynekologen min sier at han kan se det fra uke 14. eg var inne i uke 14+2 men babyen hadde navlestrengen mellom beina så kan kunne da ikke se så godt,men mente at dette ville være en jente. han hadde tatt feil en gang før, så no var han spent[:D]

Ja det er mulig var inne selv i uke 13 tror jeg det var kunne se ut som gutt men alt for tidlig til å være sikker, klitoris kan være veldig forstørret og forveksles med en liten gutte tiss. så dommen var 60% for gutt, siste ul i uke 17 var det 70% for at det kunne være gutt, men det kunne også ha vært navlestrenegn pga at den lille ikke lå i ro og heller ikke lå på ryggen slik at det var enkel å se hva vi så.

Da for vi se om det blir jente på deg og gutt på meg da[:)]

Ja det er mulig var inne selv i uke 13 tror jeg det var kunne se ut som gutt men alt for tidlig til å være sikker, klitoris kan være veldig forstørret og forveksles med en liten gutte tiss. så dommen var 60% for gutt, siste ul i uke 17 var det 70% for at det kunne være gutt, men det kunne også ha vært navlestrenegn pga at den lille ikke lå i ro og heller ikke lå på ryggen slik at det var enkel å se hva vi så.

Da for vi se om det blir jente på deg og gutt på meg da[:)]

jepp,bare til å vente[:D]

syntes tiden går så sakte eg, vil bli flere uker på vei og vil vite ka eg får hihi[:D]

ORIGINAL: snuppis30

Hvordan gikk det på ul i dag? Hva får du??? [:)]

ORIGINAL: snuppis30

Hvordan gikk det på ul i dag? Hva får du??? [:)]

Jeg skal scanne et bilde for dere så ser dere hva det blir selv, ikke til å ta feil av[:)]

Tar bare litt tid, må scanne på dataen til mannen, nå er det ledig der for meg der så skal jeg overføre bildet til min datamaskin og legge ut på photobucket før jeg greier å vise dere bildet.

Lager ny tråd når jeg er klar.

Blir gutt da, siden det er så lett å se???? [:D][:D][:D][:D]

(klarer ikke vente på bide jeg vettu)

He he så smarte dere er da, men vurderingen kan dere ta selv[8D]

Back
Topp