Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: twinanne
Takk skal dere ha jenter, håper vi får se kjønn nå.[:)][8D]
Jane2 da er vi tre som skal på UL i morgen Hegemw også, du er 15 uker ser jeg, Hege er 2 uker bak meg og jeg er 21 uker nå. Hm...15 uker kan kanskje være litt tidlig å se kjønn, men noen ser det også da. Da har vel du flere ul enn normalt også, for ordinær ul er jo stort sett i uke 17-21 tror jeg det er.
ORIGINAL: VilSåGjerne
Jane2 da er vi tre som skal på UL i morgen Hegemw også, du er 15 uker ser jeg, Hege er 2 uker bak meg og jeg er 21 uker nå. Hm...15 uker kan kanskje være litt tidlig å se kjønn, men noen ser det også da. Da har vel du flere ul enn normalt også, for ordinær ul er jo stort sett i uke 17-21 tror jeg det er.
det er mulig å se kjønnet så tidlig. gynekologen min sier at han kan se det fra uke 14. eg var inne i uke 14+2 men babyen hadde navlestrengen mellom beina så kan kunne da ikke se så godt,men mente at dette ville være en jente. han hadde tatt feil en gang før, så no var han spent[:D]
lykke til alle sammen i dag[:D]
ORIGINAL: VilSåGjerne
det er mulig å se kjønnet så tidlig. gynekologen min sier at han kan se det fra uke 14. eg var inne i uke 14+2 men babyen hadde navlestrengen mellom beina så kan kunne da ikke se så godt,men mente at dette ville være en jente. han hadde tatt feil en gang før, så no var han spent[:D]
lykke til alle sammen i dag[:D]
Ja det er mulig var inne selv i uke 13 tror jeg det var kunne se ut som gutt men alt for tidlig til å være sikker, klitoris kan være veldig forstørret og forveksles med en liten gutte tiss. så dommen var 60% for gutt, siste ul i uke 17 var det 70% for at det kunne være gutt, men det kunne også ha vært navlestrenegn pga at den lille ikke lå i ro og heller ikke lå på ryggen slik at det var enkel å se hva vi så.
Da for vi se om det blir jente på deg og gutt på meg da[:)]
ORIGINAL: snuppis30
Hvordan gikk det på ul i dag? Hva får du??? [:)]