Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hope
Bør det være fersk ananas dette, eller er hermetisk ok?
Kanskje eg får prøve dette i neste uke eg også[8|] kan vel ikke la noe være uprøvd[;)]
ORIGINAL: twinanne
Kanskje eg får prøve dette i neste uke eg også[8|] kan vel ikke la noe være uprøvd[;)]
De anbefaler heslt fersk annas men det kan duge med de på boks også, selv har jeg tatt fersk anans blir kvalm av de på boks, liker ikke den alken eller det de ligger i. Prøvde meg etter 177.mai men jeg fikk rett og slett ikke de fra boks ned, grunnen til at jeg kjøpte på boks var at de var tom for fersk ananas i butikken, men da måtte jeg tilbake å kjøpe fersk dagen etter, bokseananasen spiste min mann op.
Men det blir sagt at fersk ananas er best da. Det har jeg hørt fra damer som bor i andre land i Europa og amerikanerne også. Mine nettvenner i Fertility Friend med andre ord.
ORIGINAL: babyT?
De anbefaler heslt fersk annas men det kan duge med de på boks også, selv har jeg tatt fersk anans blir kvalm av de på boks, liker ikke den alken eller det de ligger i. Prøvde meg etter men jeg fikk rett og slett ikke de fra boks ned, grunnen til at jeg kjøpte på boks var at de var tom for fersk ananas i butikken, men da måtte jeg tilbake å kjøpe fersk dagen etter, bokseananasen spiste min mann op.
Men det blir sagt at fersk ananas er best da. Det har jeg hørt fra damer som bor i andre land i Europa og amerikanerne også. Mine nettvenner i Fertility Friend med andre ord.
Mener ikke å såre deg nå twinanne, men måtte le litt av disse skrivefeilene dine. De var morsomme [:D]
Alken = alkefugl. Hadde heller ikke likt ananas som har ligget i en fugl [8D]
177. mai - ikke rart sommeren ikke er kommet til Finnmark, mai er jo uendelig lang!

ORIGINAL: *Levende Lys*
hvorfor er det egentlig bra å spise ananas?
Høres ikke bra ut å måtte slite med den migrenen, nei. Uff [X(] Håper den gir seg fort. Bra du har fått noe mot allergien da. Kan jo kanskje lette litt på migrenen også? jeg får hvartfall ofte vondt i hodet som følge av allergien.
Regner med du forstår at vi bare mente godt med å le av deg.
Høres ikke bra ut å måtte slite med den migrenen, nei. Uff [X(] Håper den gir seg fort. Bra du har fått noe mot allergien da. Kan jo kanskje lette litt på migrenen også? jeg får hvartfall ofte vondt i hodet som følge av allergien.
Regner med du forstår at vi bare mente godt med å le av deg.
Ja da bare ta det med ro, syntes det var morsomt selv.