twinanne

Nøsste

Gift med forumet
Hvor mye annanas spiste du når du var ruger...husker jeg leste det en gang at du skreiv at det var lurt å spise annanas?

Det holder med 1-3 skiver dagen, men du kan spise så mye du orker.

ok...jeg har kjøpt inn visst jeg skal bli ruger i dag. Våkna tidlig i dag. Så nå sitter jeg bare å venter på tlg. Håper di har delt seg fint

Bør det være fersk ananas dette, eller er hermetisk ok?

Kanskje eg får prøve dette i neste uke eg også[8|] kan vel ikke la noe være uprøvd[;)]

ORIGINAL: Hope

Kanskje eg får prøve dette i neste uke eg også[8|] kan vel ikke la noe være uprøvd[;)]

De anbefaler heslt fersk annas men det kan duge med de på boks også, selv har jeg tatt fersk anans blir kvalm av de på boks, liker ikke den alken eller det de ligger i. Prøvde meg etter 177. mai men jeg fikk rett og slett ikke de fra boks ned, grunnen til at jeg kjøpte på boks var at de var tom for fersk ananas i butikken, men da måtte jeg tilbake å kjøpe fersk dagen etter, bokseananasen spiste min mann op.

Men det blir sagt at fersk ananas er best da. Det har jeg hørt fra damer som bor i andre land i Europa og amerikanerne også. Mine nettvenner i Fertility Friend med andre ord.

hvorfor er det egentlig bra å spise ananas?

ORIGINAL: twinanne

De anbefaler heslt fersk annas men det kan duge med de på boks også, selv har jeg tatt fersk anans blir kvalm av de på boks, liker ikke den alken eller det de ligger i. Prøvde meg etter 177.mai men jeg fikk rett og slett ikke de fra boks ned, grunnen til at jeg kjøpte på boks var at de var tom for fersk ananas i butikken, men da måtte jeg tilbake å kjøpe fersk dagen etter, bokseananasen spiste min mann op.

Men det blir sagt at fersk ananas er best da. Det har jeg hørt fra damer som bor i andre land i Europa og amerikanerne også. Mine nettvenner i Fertility Friend med andre ord.

Mener ikke å såre deg nå twinanne, men måtte le litt av disse skrivefeilene dine. De var morsomme [:D] 
Alken = alkefugl. Hadde heller ikke likt ananas som har ligget i en fugl [8D]
177. mai - ikke rart sommeren ikke er kommet til Finnmark, mai er jo uendelig lang!

ORIGINAL: babyT?

De anbefaler heslt fersk annas men det kan duge med de på boks også, selv har jeg tatt fersk anans blir kvalm av de på boks, liker ikke den alken eller det de ligger i. Prøvde meg etter  men jeg fikk rett og slett ikke de fra boks ned, grunnen til at jeg kjøpte på boks var at de var tom for fersk ananas i butikken, men da måtte jeg tilbake å kjøpe fersk dagen etter, bokseananasen spiste min mann op.

Mener ikke å såre deg nå twinanne, men måtte le litt av disse skrivefeilene dine. De var morsomme [:D] 
Alken = alkefugl. Hadde heller ikke likt ananas som har ligget i en fugl [8D]
177. mai - ikke rart sommeren ikke er kommet til Finnmark, mai er jo uendelig lang!

Ja dere kjønner at slik blir resultatene når hodet ikke funker, migrene i dag igjen. Var hos fastlegen min i dag med kuppelhodet rotet skikkelig når han spurte om diveres ting, fikk resept på ufarlig allergismedisn for gresspollen og burot pollen som jeg skal ta. Totalforbud mot å ta migrene tabletter, og da betyr det at det kommer noen sykemeldinger etterhvert. Da ringer jeg bare bort og får sykemelding så fort jeg ikke er istand til å gå på jobb pga migrene, eller når jeg forlater jobben pga migrene, dette forbudet mot migrene tabletter blir et stykke ut i 2.trimester. Skulle nok holdt meg vekk fra PC en nå, men pytt pytt dere for heller få noe å le av istedenfor.

Men det er sant det at mai er veldig laaang jenter, dere har vel forstått det, dersom ikke så hvet dere det nå, he he......

ORIGINAL: *Levende Lys*

hvorfor er det egentlig bra å spise ananas?

Hm..jeg skrev det i en annen post, hjernteppe her husker ikke hvem tråd det var, men det var en av dine siste tråder, orker ikke å skrive det en gang til. Det var vel mensmurring eller smerter etter uttaket for deg, den tråden der.

Høres ikke bra ut å måtte slite med den migrenen, nei. Uff [X(] Håper den gir seg fort. Bra du har fått noe mot allergien da. Kan jo kanskje lette litt på migrenen også? jeg får hvartfall ofte vondt i hodet som følge av allergien.

Regner med du forstår at vi bare mente godt med å le av deg.

Høres ikke bra ut å måtte slite med den migrenen, nei. Uff [X(] Håper den gir seg fort. Bra du har fått noe mot allergien da. Kan jo kanskje lette litt på migrenen også? jeg får hvartfall ofte vondt i hodet som følge av allergien.

Ja da bare ta det med ro, syntes det var morsomt selv.  

Ja da bare ta det med ro, syntes det var morsomt selv.  

Har litt vanskelig for å ikke se skrivefeil, må være et lærersymptom [8|] Og tro meg, det er utrolig mange morsomme skrivefeil ute og går både blant mine elever, her inne, og ikke minst i media. Kan bli ganske god underholdning av det. Men har ikke blitt så intens som enkelte kollegaer som sitter og leser avisa og retter med rød penn

Meeeeen.... det var ikke det denne tråden skulle handle om! Fy babyT?!!!

Back
Topp