twinanne

JA lykke til!!!!

Jeg var til legen igår..hun sykemeldte meg ut neste onsdag,itilfelle ingen av de 2 siste eggene skulle overleve opptining..håper bare på det jeg nå..nei,her er det kaaaldt...brrr...
men det er greit for meg,er jo ikke gøyt å være inne viss sola skinner ute..off...nei det er ikke akkurat behagelig med migrene...prøver å ta litt ibux da..gjør ekstra vondt ikveill for jeg har ikke ligget i ro idag...så nå får jeg svi for det azz...[:@] jaja...[&:]
hvilken dato skal du teste????

Krysser fingrene for deg Twinanne!!

Dette er så spennande! Heier masse på deg[:)] (og selvfølgelig litt på meg[;)])

Takk skal dere ha jenter, jeg er ganske optimist nå, det hvet dere nok ettersom de fleste av dere har lest den andre tråden min, for håpe at testen fortsetter å vise gravid da, er jo veldig tidlig å teste på dag 10 etter egguttaket da.[8D]

Vestlandsjento jeg krysser det jeg har for at du får en positivtest i morgen, lykke til vennen

ORIGINAL: twinanne

Takk skal dere ha jenter, jeg er ganske optimist nå, det hvet dere nok ettersom de fleste av dere har lest den andre tråden min, for håpe at testen fortsetter å vise gravid da, er jo veldig tidlig å teste på dag 10 etter egguttaket da.[8D]

Vestlandsjento jeg krysser det jeg har for at du får en positivtest i morgen, lykke til vennen

Takk skal du ha[:)] Føler liksom at det er for godt til å væra sant visst det klaffer på første forsøk. Føler at "symptoma" er svakare no. Men skal aldri sei aldri[:D]

Back
Topp