Twinanne

Marianne1

Glad i forumet
Stille her uten deg gitt... [8D]

Håper du har hatt det bra i Sverige, og kommer og sprer din kunnskap her igjen snart! [:)]

Har det vært så stille her da, jeg har en haug med tråder som jeg prøver å komme igjenom nå.

Det var en fin Svenske tur i 50 årslag og shopping på vegen hjem, eh...bortsett ifra at jeg ikke hadde 100% energi til å gjøre alt da, så det var andre som hjalp bursdagsbarnet, min søster, med servering av smørgårdstårta og kaker, oppvask og rydding etter feiringen. Ellers så orket jeg ikke å delta på min manns fulle shoppingrunde i Nordbyen nærmere Svinesund på veg hjem, så da rømte jeg til bilden, men han er jo så treig brukte 30 min inne i en klesforetning/sportsbutikk Men turen med ferga fra Sandefjord-Strømstad var forsåvidt grei, det var deilig med buffet, og så kom vi til tax free og shopping, eh jeg  meldte pass når jeg kom in i Taxfreen, det var så folksomt der, så jeg forsvant ut og fant meg en plass å sitte. Der satt jeg for det meste resten av turen, mens min mann gikk til og fra. Så jeg var en skikkelig treiging med andre ord med beinet mitt.

snakker om sola, så er hun på plass i løpet av minutter... hehehe.. [;)]

Kjipt med det benet ditt da! God bedring! [:)]

God bedring[;)] håper du blir bedre i foten snart[:D] jeg har oxo ønsket meg en mann som liker shopping..men den gang ei...hehe[:D][:D] men han er flink til å være med meg når vi er på ferier da[:D][:D] hihi[:)]

ORIGINAL: CiZzYeN

God bedring[;)] håper du blir bedre i foten snart[:D] jeg har oxo ønsket meg en mann som liker shopping..men den gang ei...hehe[:D][:D] men han er flink til å være med meg når vi er på ferier da[:D][:D] hihi[:)]

Kan tenke meg at du synes det hadde vært kult med en mann som elsker shopping, men ikke når han handler inn diverse bokhyller, hjemmekino med mer uten å ha snakket med deg først, det er ikke noe morsomt, særlig ikke når man har planer om noe annet selv, så det blir et herk å hive ut diverse ting som han har shoppet på impuls, men han hører jo aldrig etter. Men han dro tilbake og leverte en hylle som det overhodet ikke var plass til  her i leiligheten, jeg liker å ha litt albuerom og ikke bo trangt. Liker gså at det skal se pent ut, og heller ta meg tid slik at det blir en elegant løsning og ikke bare stuet sammen. Du kan godt få låne ham, he he....blir ganske frustrert noen ganger. Pyntegjenstander shopper han også, men vi har ikke plass til mer. Liker ikke slikt jeg. Han har 3 ganger så mye klær som meg, og han kan jo heller ikke kvitte seg med noe, jeg tenker du er fornøyd med din ektemann som ikke liker å shoppe jeg, da slipper du å bli frustrert over slike ting iallefall, en som ikke tenker på hva andre vil fylle huset med, og du får til svar det var jo på billigsalg jo[:-]

Back
Topp