Twinanne!

Olive76

Forumet er livet
Dette er en oppmuntringstråd til deg. Skjønner det er tøft at "alle" blir gravide, men ikke deg. Derfor håper jeg sanrt at lykken går din vei.
Jeg har selv par i min omgangskrets som sliter og strever. Jeg føler meg neste flau som har så lett ved å bli gravid når jeg vet andre sliter.
Så derfor: Mange klemmer til deg. Hold motet oppe!

Tusen takk skal du ha, hadde nok en kjemisk forrige PP..så slik er det med den saken,
usikker på om jeg bare skal godta at det ikke vil flytte inn en huleboer hos meg i 9 mnd,
sliter på dette her.

Du må huske på at du har fått en herlig Daniel Aleksander. Skjønner det er vanskelig at det ikke bare kommer en til.
Men hvordan er det med mulighet for nytt prøverørsforsøk hos dere?

ORIGINAL: Olive76

Du må huske på at du har fått en herlig Daniel Aleksander. Skjønner det er vanskelig at det ikke bare kommer en til.
Men hvordan er det med mulighet for nytt prøverørsforsøk hos dere?

Vi for ikke søskenforsøk, så da må det bli privat i Danmark eller Sverige vil jeg tro.
Dette koster jo, og dersom ikke funker på første forsøk så må man regne med 80-12 tusen kroner, tenker litt slikt at å ta opp lån så synes jeg det er bedre å bruke penga på han veslegutten jeg har.

utrolig dårlig at man ikke kan få søskenforsøk, helt rart spør du meg, skulle ønske det gikk din vei på babyfronten, men man vet aldri, plutselig sitter`n, ikke gi opp kjære deg, klem klem [:)][;)]

Alderen er bare slik i Norge, dersom jeg hadde bodd i Sverige eller Danmark så hadde det vært gratis med søskenforsøk for meg, de har mye bedre ordner der enn her. Danmark også dersom jeg hadde vært Danske.

Back
Topp