twgirly88!!!

Monica*27

Glad i forumet
du må si no om du e gravid eller ikkje!!!??!? jeg får ikke sove i natt uten å vite det, og eg skal snart legge meg[:D] 
en tjeneste oss askøy jenter imellom??[;)]

var det ikke ett gammelt bilde da?[8|]

vetsje eg...men eg e like nysjerrig selvom=)

annoing! eller kordan det no staves.. (norsk=irriterende)

Nu blei æ også nyskjerrig[:)][:)]

er med på den... *riste,riste*[:D]

*riste riste riste*
*shaky shaky shaky*

Nå holder vi på å riste alt ut av deg!! Bare å kommeigjen nå!!!!

jepp!!! det er ganske enkelt egentlig!

du har 2 valg:

1) ja jeg er gravid igjen
2) nei jeg er ikke gravid

[:D][:D][:D][:D]

*riste* [:D]

*NUDGE*

sjeldent jeg irriterer meg over noe på nettet ,men guuuuud nå er jeg irritert...
må da svare folk etter å ha lagt ut en sånn tråd...syns nesten det blir for dumt jeg...gaaaaad!!!!!

ORIGINAL: poca og krapylet

sjeldent jeg irriterer meg over noe på nettet ,men guuuuud nå er jeg irritert...
må da svare folk etter å ha lagt ut en sånn tråd...syns nesten det blir for dumt jeg...gaaaaad!!!!!

Må si meg enig i denne.. Denne og 1 annen tråd i BVs historie som har gjort meg så irritert

ORIGINAL: *silly*

Må si meg enig i denne.. Denne og 1 annen tråd i BVs historie som har gjort meg så irritert

hallo???![8|] skjerp dere... kanskje eg har andre ting å gjøre enn å sitte her inne å glo hele dagen...???![:@] Mathias e syk!!! trenger fa** ikkje være så ***** frekk!!!![:@]

ORIGINAL: molo

Det kan faktisk dukke opp ting som man ikke forventer i mellomtiden da..synes det var litt unødvendig å skrive det der[8|]

sign

da ber jeg om unnskyldning....jeg visste ikke sønnen din var syk....trodde bare du drev å tulla å holdt folk på pinebenken...beklager så mye....jeg visste ikke....

da ber jeg om unnskyldning....jeg visste ikke sønnen din var syk....trodde bare du drev å tulla å holdt folk på pinebenken...beklager så mye....jeg visste ikke....

det går fint det[:)]

[:)] har respekt for mennesker som deg [:)]

hva mener du???

Når man unnskylder seg..ikke alle som gjør det[:)] mente ikke noe slemt med det altså[:)]

åhhh...hehe...nå tenkte jeg det var skikkelig ironi du var ute med...hehehe...ble litt dårlig her..haha

Vi trodde vel egentlig alle at du holdt oss på pinebenken. Beklager. Det var ikke meningen.

Håper sønnen din blir frisk snart og at det ikke er noe alvorlig med han.

You must log in or register to reply here.
Back
Topp