Lianasinmamma
Glad i forumet
[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: CaRa
Hvorfor finner du deg i det a? Hadde gubben min kommet hjem på morran og med tlf nr til ei jente hadde det tila for meg tror jeg.....
ORIGINAL: svimsa
Nå kan jeg sitte å si at jeg ikke hadde funnet meg i det, siden min fyr ikke er slik... Men jeg var akkurat slik meg x'n min alikevel... [&:] Det er helt utrolig hva man kan finne seg i som man aldrig ville trodd at man ville "akseptere" [8|]
ORIGINAL: Thothamon
kan ikke folk slutte å komme med allt det "pisset" når noen har det tøft????
hvordan kan dere vite hva dere hadde gjort da? dere er ikke i den situasjonen selv, la nå disse to jenten få litt fred, de trenger ikke allt det JEG HADDE KASTET HAN UT, SKJØNNER IKKE HVORDAN DU KAN VÆRE SAMMEN MED HAN OSV MASET. de har det tøft nok som det er uten at de skal sitte å forklare hver enkelt av dere hvorfor ting er slik som det er. jeg skriver ikke dette for å være frekk, men det finnes grenser da.
det blir litt dumt når alle alltid ska oppfordre folk til å kaste ut noen, uten at de helt vet ka det går i!!!![8|]ORIGINAL: svimsa
Nå kan jeg sitte å si at jeg ikke hadde funnet meg i det, siden min fyr ikke er slik... Men jeg var akkurat slik meg x'n min alikevel... [&:] Det er helt utrolig hva man kan finne seg i som man aldrig ville trodd at man ville "akseptere" [8|]
ORIGINAL: CaRahelt ærlig så tviler jeg på at de vill ha en drøss med "hva jeg hadde gjort" svar og ørten tusen signerer tråder.. og kjenner jeg tonje rett så tror jeg hun bare ville få litt frustrajon ut og kansje litt støtte.
Siden de lager en sånn tråd så er de sikkert intrisert i alle sine synspunkter på det... Eller tar jeg helt feil?[&:]
ORIGINAL: Dollface©
ORIGINAL: CaRa
Siden de lager en sånn tråd så er de sikkert intrisert i alle sine synspunkter på det... Eller tar jeg helt feil?[&:]
det er i allefall min mening når jeg lager en tråd...
uansett innhold... og har jeg lyst å krangle så er ikke det noe problem heller [:D]
men... jeg håper dere får ordna opp twgirly88.. [:)]
ORIGINAL: CaRahelt ærlig så tviler jeg på at de vill ha en drøss med "hva jeg hadde gjort" svar og ørten tusen signerer tråder.. og kjenner jeg tonje rett så tror jeg hun bare ville få litt frustrajon ut og kansje litt støtte.
kan ikke folk slutte å komme med allt det "pisset" når noen har det tøft????
hvordan kan dere vite hva dere hadde gjort da? dere er ikke i den situasjonen selv, la nå disse to jenten få litt fred, de trenger ikke allt det JEG HADDE KASTET HAN UT, SKJØNNER IKKE HVORDAN DU KAN VÆRE SAMMEN MED HAN OSV MASET. de har det tøft nok som det er uten at de skal sitte å forklare hver enkelt av dere hvorfor ting er slik som det er. jeg skriver ikke dette for å være frekk, men det finnes grenser da.
ORIGINAL: Nahemah
ORIGINAL: B@STSignerer.
Poenget er vel at vi svarer ut i fra den ENE siden vi får høre, og når man sier det er mere til historien uten at man vil fortelle det så er kan man jo ikke klandre folk for å svare ut i fra den lille informasjonen man får.
Hvordan dere egentlig har det vet jo ikke vi, vi kan bare svare ut i fra det vi får opplyst
Går ikke akkurat an å sitte å gjette seg frem til hvordan noen har det når de ikke sier hvordan situasjonen er.
ORIGINAL: Nahemah
ORIGINAL: B@STSignerer.
Poenget er vel at vi svarer ut i fra den ENE siden vi får høre, og når man sier det er mere til historien uten at man vil fortelle det så er kan man jo ikke klandre folk for å svare ut i fra den lille informasjonen man får.
Hvordan dere egentlig har det vet jo ikke vi, vi kan bare svare ut i fra det vi får opplyst
Går ikke akkurat an å sitte å gjette seg frem til hvordan noen har det når de ikke sier hvordan situasjonen er.
ORIGINAL: MorgansMamma
ORIGINAL: B@ST
Poenget er vel at vi svarer ut i fra den ENE siden vi får høre, og når man sier det er mere til historien uten at man vil fortelle det så kan man jo ikke klandre folk for å svare ut i fra den lille informasjonen man får.
Enig i dette.
Men nettopp pga. dette bør man også tenke seg litt om når man gir råd....
Mange har tidligere (Ikke i kveld) gitt råd om å gå ut av forholdet osv....Dramatisk råd å gi når man bare har hørt den ene siden av historien...