Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg tenkte på det du sa om at ikke så godt nok pga tarmer, tok de utvendig ultralyd? Er ikke det vanskelig så tidlig?Lykke til videre jenter
Her har magesmerter og spottblødning begynt, og siden de ikke fant noe på tul så velger jeg å forlate dereØnsker dere lykke til videre i svangerskapet
![]()
Jeg tenkte på det du sa om at ikke så godt nok pga tarmer, tok de utvendig ultralyd? Er ikke det vanskelig så tidlig?
Satser på at vi er raskt tilbake på prøvingen igjen 
SkjønnerHun prøvde først utvendig. Da hun ikke kunne se noe så tok hun innvendig. Da fant hun den "lommen" med fostervann, som hun sa hun ikke kunne se noe inni. Hatt masse smerter nå i helgen, så er nok veldig liten sannsynlighet for at hun har sett feil. Men skal selvfølgelig få det dobbeltsjekket denne ukenSatser på at vi er raskt tilbake på prøvingen igjen
![]()

Skjønner
Du får dobbeltsjekke.. Og masse lykke til videre du nå holder oss oppdatert![]()
Første runde med hcg sjekk var normale verdier, så skal jeg sjekke på nytt neste mandag igjen 
Tusen takk for all omtankeFørste runde med hcg sjekk var normale verdier, så skal jeg sjekke på nytt neste mandag igjen
![]()

Ja, det gjør jo dette enda mer ulidelig.. Du pratet om smerter, var det blod også? Var det to uker du måtte vente til neste ultralyd? Sjekket de forresten at ingenting satt i noen av eggstokkene? Når de så bare en tom sekk hos meg sist (var bare for tidlig), sjekket hun begge eggstokkene grundig, og jeg fikk beskjed om å ringe inn on jeg fikk blødning og smerter. Ikke meningen å skremme, men bare ha det i bakhodet og ring heller en gang for mye enn for lite![]()