TW - Litt i limbo

Heier på deg og spiren! Jeg skal også til UL i dag. Har time på mandag egentlig, men begynte å blø i morges, så fikk heldigvis komme til i dag. Det finnes heldigvis mange som har blødd og fått friske babyer, så jeg klamrer meg til et lite håp enda. Blødde aldri med de to første og har aldri hatt en SA før, så dette føles så feil... senest i går kveld var jeg kjempekvalm

Håper forresten det ser bra ut hos deg! Lykke til.
 
Håper forresten det ser bra ut hos deg! Lykke til.

Takk, men går nok ikke min vei dessverre :( fant foster som hadde riktig størrelse, og alt annet så "riktig" ut, men hjertefrekvensen var alt for lav (lik min). Dette kombinert med blødningen tilsier at det ikke kommer til å gå bra. Skal tilbake på mandag for å måle hcg igjen og evt en ny sjekk med UL dersom ikke blødningen har tatt seg opp innen da, noe den antagelig har. Jeg venter noen dager med å melde meg ut her, bare fordi jeg klamrer meg litt til håp likevel...
 
Takk, men går nok ikke min vei dessverre :( fant foster som hadde riktig størrelse, og alt annet så "riktig" ut, men hjertefrekvensen var alt for lav (lik min). Dette kombinert med blødningen tilsier at det ikke kommer til å gå bra. Skal tilbake på mandag for å måle hcg igjen og evt en ny sjekk med UL dersom ikke blødningen har tatt seg opp innen da, noe den antagelig har. Jeg venter noen dager med å melde meg ut her, bare fordi jeg klamrer meg litt til håp likevel...

Såpass, ja.. håper det tar seg opp, at babyen bare hadde... Hvilestund...? Eller at de ikke greide måle skikkelig eller så... Krysser fingrene for deg ♥️

Jeg venter enda bare på å komme inn til UL, er så nervøs at jeg spyr snart..
 
Såpass, ja.. håper det tar seg opp, at babyen bare hadde... Hvilestund...? Eller at de ikke greide måle skikkelig eller så... Krysser fingrene for deg ♥️

Jeg venter enda bare på å komme inn til UL, er så nervøs at jeg spyr snart..

Takk, det er jo lov å håpe. Men jeg så jo forsåvidt blinkingen selv, og kjente der at den gikk i takt med min puls, så tviler på feilmålinger... Masse lykke til når du kommer inn, håper du får helt annen beskjed enn meg. Krysser fingrene for deg tilbake ❤
 
Åååh, nå er jeg spent....:nailbiting:
 
Uff, er så kjipt med sånn piiiining:arghh: Kom igjen, nåo_O Får vondt av deg, stakkars:( Fælt å måtte vente sånn:oops:

Det er det, men ikke mye annet valg enn å bare vente. Det som er litt fælt, er at jeg venter... På FØDEAVDELINGEN. Heldigvis ikke sånn høy trafikk her, men.. føles så feil å vente inne på føden, når jeg venter på å høre om babyen lever eller ikke, liksom.
 
Takk, det er jo lov å håpe. Men jeg så jo forsåvidt blinkingen selv, og kjente der at den gikk i takt med min puls, så tviler på feilmålinger... Masse lykke til når du kommer inn, håper du får helt annen beskjed enn meg. Krysser fingrene for deg tilbake ❤
Samme skjedde oss bare at jeg ikke hadde harr blødninger. Gikk ikke veien for oss dessverre, men hvis størrelsen er riktig er sjansene større for at det går bra.
 
Det er det, men ikke mye annet valg enn å bare vente. Det som er litt fælt, er at jeg venter... På FØDEAVDELINGEN. Heldigvis ikke sånn høy trafikk her, men.. føles så feil å vente inne på føden, når jeg venter på å høre om babyen lever eller ikke, liksom.

Uff, det er en tøff påkjenning oppi alt:( Husker det selv når jeg måtte inn på UL og få tablettkur for å starte aborten:( Håper du får kommet inn ASAP:Heartred
 
Fantastisk! :Heartpink Sa de noe om hvorfor du opplevde blødninger?
 
Back
Topp