TW - infeksjon etter keisersnitt

Jeg har nettop lært hvorfor de bytter antibiotika så fort, så husket jeg denne tråden og tenkte bare jeg skulle dele :D Forskjellige typer antibiotika virker på forskjellige typer bakterier også kommer det ann på bakterien hvor antibiotikaresistent den er. Så hvis man ikke ser bedring innen 2 til 3 dager så skal man bytte behandling for da er ikke den antibiotikaen effektiv mot den bakterien og videre behandling kan igjen føre til mer motstandsdyktige bakterier. Så derfor var det de byttet sånn, men litt rart de gikk tilbake til en type de hadde prøvd før når den ikke funka.
Hehe, takk for at du deler! :D det er jo egentlig veldig lurt. Var bare irriterende for meg siden jeg ikke kunne amme på akkurat den de la til :p men ble jo frisk, og det er jo tross alt det viktigste :)

Hehe, takk for at du deler! :D det er jo egentlig veldig lurt. Var bare irriterende for meg siden jeg ikke kunne amme på akkurat den de la til :p men ble jo frisk, og det er jo tross alt det viktigste :)
Ja det skjønner jeg godt! Hvordan går det med deg nå?

Ja det skjønner jeg godt! Hvordan går det med deg nå?
Joda. Sliter litt med sammenvoksningene i magen som gir litt smerter ved mye aktivitet. Og så skal jeg på utredning hos revmatolog pga de infeksjonene. For som de sier, det er jo egentlig ikke mulig. Så det blir spennende å høre hva han sier :) takk som spør :Heartred

Back
Topp