Atchibah Forelsket i forumet Julimammaer 2016 15 Aug 2021 #21 Dipsy skrev: Jeg skal måle i morgen igjen, så får jeg se hva legen sier etter det ❤ Klikk for å utvide … Krysser fingrene og tærene for deg!
Dipsy skrev: Jeg skal måle i morgen igjen, så får jeg se hva legen sier etter det ❤ Klikk for å utvide … Krysser fingrene og tærene for deg!
Dipsy Gift med forumet Himmelbarn Sommerfuglene 15 Aug 2021 #22 Sivvi skrev: Krysser fingrene og tærene for deg! Klikk for å utvide … Takk ❤
Martemor2015 Glad i forumet Tilgangsansvarlig Septemberlykke 2021 Maiskolbene 2023 :-) 17 Aug 2021 #23 Dipsy skrev: Takk ❤ Klikk for å utvide … Har du tatt ny hcg ?
Dipsy Gift med forumet Himmelbarn Sommerfuglene 17 Aug 2021 #24 Martemor2015 skrev: Har du tatt ny hcg ? Klikk for å utvide … Ja, den var dessverre bare på 37, så det ser ikke så lyst ut. Må ta ny hcg i morgen. Kroppen tviholder ❤
Martemor2015 skrev: Har du tatt ny hcg ? Klikk for å utvide … Ja, den var dessverre bare på 37, så det ser ikke så lyst ut. Må ta ny hcg i morgen. Kroppen tviholder ❤