TW - Dette går nok ikke veien

Dipsy

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Sommerfuglene
Hei!
Har innsett at det nok ikke blir Aprilbaby på meg likevel. Har svake tester, og svært lav hcg-måling. Dette blir tredje runde jeg mister, så har ikke 'turt' å være så aktiv her inne. Nå venter jeg egentlig bare på siste hcg-måling på mandag, og håper virkelig ikke denne sitter i egglederen ❤
 
Å nei:( Så utrolig trist.. Håper det klaffer for deg snart igjen, og at spiren holder helt til termin❤️
 
Hei!
Har innsett at det nok ikke blir Aprilbaby på meg likevel. Har svake tester, og svært lav hcg-måling. Dette blir tredje runde jeg mister, så har ikke 'turt' å være så aktiv her inne. Nå venter jeg egentlig bare på siste hcg-måling på mandag, og håper virkelig ikke denne sitter i egglederen ❤
Åneii! Nå ble jeg så glad for å se deg i en termingruppa. Hva sa den første blodprøven?
 
Åneii! Nå ble jeg så glad for å se deg i en termingruppa. Hva sa den første blodprøven?
Fine deg ❤ Den var bare på 15 (15 dpo). Kan se ut som det muligens stiger litt fortsatt, men jeg håper bare kroppen ordner opp selv denne gangen.
 
Klem til deg :Heartred Her begynte jeg å spotte så smått i kveld. Er også 4+3 i dag... Skjønte ganske tidlig at det ville gå denne veien, med så lav stigning på testene. Men enig med deg, det er bedre å blø av seg selv enn MA.
 
Ser dårlig ut for meg å:arghh::sad010
Hva på tidlig ultralyd i går. Skal være 6+ 5 i dag. Men det var tom stor fostersekk :sad010
Skal på ny ultralyd 27 for å bekrefte tom sekk.:sad010
 
Klem til deg :Heartred Her begynte jeg å spotte så smått i kveld. Er også 4+3 i dag... Skjønte ganske tidlig at det ville gå denne veien, med så lav stigning på testene. Men enig med deg, det er bedre å blø av seg selv enn MA.
 
Ser dårlig ut for meg å:arghh::sad010
Hva på tidlig ultralyd i går. Skal være 6+ 5 i dag. Men det var tom stor fostersekk :sad010
Skal på ny ultralyd 27 for å bekrefte tom sekk.:sad010
Det der er så utrolig kjipt. Var gjennom akkurat det samme i jula. Skikkelig drittjul for å si det sånn. Full av hcg, kvalm og dårlig form, vel vitende om at det som var inni meg måtte ut.... Ønsker deg masse lykke til!
 
Ser dårlig ut for meg å:arghh::sad010
Hva på tidlig ultralyd i går. Skal være 6+ 5 i dag. Men det var tom stor fostersekk :sad010
Skal på ny ultralyd 27 for å bekrefte tom sekk.:sad010

Dette skjedde meg også for 3,5 uke siden. 2 tomme forstersekker. Lengste ventingen i mitt liv. Lettet når det var over, men tenker fortsatt litt på at nå hadde jeg nærmet meg uke 12 innimellom.

Krysser fingrene for at det dukker opp noe hos deg til neste ultralyd ❤
 
Ser dårlig ut for meg å:arghh::sad010
Hva på tidlig ultralyd i går. Skal være 6+ 5 i dag. Men det var tom stor fostersekk :sad010
Skal på ny ultralyd 27 for å bekrefte tom sekk.:sad010
Nei, så utrolig trist ❤ Håper på et mirakel for deg 27., og at det bare var for tidlig til å se noe foster ❤
 
Det ser ikke ut som kroppen min har skjønt at det er noe galt enda. Fortsatt utslag på testene, og ingen tegn til blødning :arghh:
20210815_092424.jpg
 
Har ikke funnet så mange solskinnshistorier med den typen :)
Får du målt HCG igjen i morgen og evt onsdag? :) er ett bittelite håp, selv om det ikke er stort :)
 
Back
Topp