Tvserie tips?:)

*Frk.Rødhette*

Elsker forumet
Noken som har noken kjekke seriar dei ser på? føle eg ser på det meste, men no er jo alt på pause, og eg trenge noko nytt. noko blanding av greys anatomy og vampire diaires:)

Sette stoor pris på forslaag[:D]

Er nok ikke den sjangeren du er ute etter, men det driter jeg i[8D]

House er en av mine favoritter, å self true blood[:)]

True blood! du kommer ikke til å angre[:D]

Breaking bad, True Blood, House, Dexter, Desperate Houswives, How I Met Your Mother, Big Bang Theory, Secret Life of The American Teenager, Californiacation, Cougar Town, Chuck, Heroes, My Name is Earl, Spartacus, Two and A Half Men, Weeds .... Ehm, ja, er det flere da? Jeg kommer ikke på flere, jeg ser så mange!

Off, har sett aaaalt av detta som dåke fåreslår[;)] Men tusentakk for tips anyways.. Finne nok ikkje ein som eg ikkje har sett, som faktisk er bra:P

nevner noen serier jeg syns er god selv om det nok ikke er den sjangeren du er ute etter...

mcleods døtre,
medium,
csi miami,
csi new york
csi las vegas
criminal minds,
fustrerte fruer,
numbers
fringe
full house

True blood
Dexter
Flashforward
Gossip Girl

[:)]

Ja, weeds er litt stilig.. Handler om en "hverdagsmor" som røyker og selger/kjøper hasj - mer eller mindre.. [8D]
Dexter syns jeg er stilig (Det jeg har sett av den iallefall.. :)) Mann som jobber i politiet er besatt av å drepe 'bad guis'.
Har selv blitt anbefalt Fringe.. [:)]

ORIGINAL: Thirteen*

ORIGINAL: Malenemamma

Breaking bad, True Blood, House, Dexter, Desperate Houswives, How I Met Your Mother, Big Bang Theory, Secret Life of The American Teenager, Californiacation, Cougar Town, Chuck, Heroes, My Name is Earl, Spartacus, Two and A Half Men, Weeds .... Ehm, ja, er det flere da? Jeg kommer ikke på flere, jeg ser så mange!

De jeg har uthevet, hva handler de om? Bare sånn kort fortalt[:)]
Breaking Bad- En kemilærer som blir dødssyk og begynner å produsere metamfetamin for å tjene inn penger til familien, så de skal ha noe etter han! Mye som skjer i hver episode, jeg er HEKTA[:D]

Dexter- Dexter jobber med å analysere blod/blodmønster for politiet, han er svært glup og dreper de drapsmennene som snor seg unna systemet/ikke blir tatt.

Secret Life of The American Teenager- En stakkars jente på 16 blir gravid samme natt som hun mister jomfrudommen sin, serien handler om henne og graviditeten.

Weeds- En alenemor i et penere nabolag selger marijuana for å tjene livets opphold[8D]
Hun gjør det på ganske "proft" nivå, røyker sjelden/ikke selv.

ORIGINAL: Spadame

Ja, weeds er litt stilig.. Handler om en "hverdagsmor" som røyker og selger/kjøper hasj - mer eller mindre.. [8D]
Dexter syns jeg er stilig (Det jeg har sett av den iallefall.. :)) Mann som jobber i politiet er besatt av å drepe 'bad guis'.

Hun dyrker og selger marijuana[:)]

Litt gammal, men Akutten (ER) og Chicago Hope er jo de gode gamle sykehus seriene. Ellers falt jeg helt for Legend of the Seeker (fantasy, eventyr, action serie) da jeg så den. 

ORIGINAL: Malenemamma

ORIGINAL: Spadame

Hun dyrker og selger marijuana[:)]

Jaja, hehe.. :)

Back
Topp