Tvitrer du??

ORIGINAL: Chinchilla

ORIGINAL: IsThaBeth

Ja, jeg twitrer, og jeg følger blant annet Chincilla, for jeg fant henne helt tilfeldig! Haha!

Jøssenavn!!!! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! :)

ChincHilla[8D] Fant deg den kvelden jeg googlet etter rikshora:)

ORIGINAL: Elena salvatore

ORIGINAL: Mrs Lutz

ja jeg gjør det[:)]
følger mange kjendiser der inne som for eks: Ian sommerhalder (damon i vampire diaries) Ellen i ellen degeneres show, Oprah, Peter Facinelli (carlisle Cullen i Twilight) og noen av skuespillerne fra glee å mange flere.[:)][8D]

Synes det er litt gøy å inn å lese hva de skriver om siste innspilling av siste episode eller scene i en film å sånn [:)][:D]
jeg har også lyst til det, men jeg finner ikke ut hvordan det funker.

noen som kan forklare med plz???

Jeg kan gi deg noen av brukernavnene på de jeg har så bare søker du de opp på twitter å trykker på follow.[:)] da kommer det opp på din side det de skriver [:D]
noen spesille du ser etter da?[:)][8D]
nå har jeg peter facinelli[:D] han er så morsom!

Kellan Lutz kaller seg for kellanlutz, Ashton Kutcher kaller seg for aplusk, demi moore kaller seg for mrskutcher Paul Wesley kaller seg paulwesley (han som spiller stefan i vampire diaries)[:)] ian somerhalder kaller seg iansomerhalder. (Damon i VD)[:)]

mange av de følger andre kjendiser så bare sjekk ut siden dems så finner du nok flere [:)][:D]
nå har jeg "mannen min" der også. takker og bukker[:D]

ja jeg gjør det[:)]
følger mange kjendiser der inne som for eks: Ian sommerhalder (damon i vampire diaries) Ellen i ellen degeneres show, Oprah, Peter Facinelli (carlisle Cullen i Twilight) og noen av skuespillerne fra glee å mange flere.[:)][8D]

Synes det er litt gøy å inn å lese hva de skriver om siste innspilling av siste episode eller scene i en film å sånn [:)][:D]
jeg har også lyst til det, men jeg finner ikke ut hvordan det funker.

noen som kan forklare med plz???

Jeg kan gi deg noen av brukernavnene på de jeg har så bare søker du de opp på twitter å trykker på follow.[:)] da kommer det opp på din side det de skriver [:D]
noen spesille du ser etter da?[:)][8D]
nå har jeg peter facinelli[:D] han er så morsom!

Kellan Lutz kaller seg for kellanlutz, Ashton Kutcher kaller seg for aplusk, demi moore kaller seg for mrskutcher Paul Wesley kaller seg paulwesley (han som spiller stefan i vampire diaries)[:)] ian somerhalder kaller seg iansomerhalder. (Damon i VD)[:)]

mange av de følger andre kjendiser så bare sjekk ut siden dems så finner du nok flere [:)][:D]
nå har jeg "mannen min" der også. takker og bukker[:D]

Bare hyggelig[:)][:D]

ORIGINAL: dramaohmama

har konto,men har aldri brukt den, skjønner ingenting av det![X(]

Ja, men det er jo ingen av vennene mine som gjør det......

[:D]

ORIGINAL: armstrong

Se om jeg skjønner litt mer nå da!!![8D][:D]

ORIGINAL: IsThaBeth

Ja, jeg twitrer, og jeg følger blant annet Chincilla, for jeg fant henne helt tilfeldig! Haha!

Jøssenavn!!!! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! :)

Jeg fant dere begge[:D]

Ja, men det er jo ingen av vennene mine som gjør det......

er ikke så aktiv,er innom av og til

ORIGINAL: Molly80

Har konto, men kke vært inne på lenge

Back
Topp