tvillingvogn

stinesin

Glad i forumet
noen anbefaligner.. vil helst ha noe som ikke er så veldig stort jeg..

Er kjempefornøyd med vår carena double swing, den er ikke den minste akkurat, men det er så verdt det..

Er kjempefornøyd med vår carena double swing, den er ikke den minste akkurat, men det er så verdt det..

er den ikke vanskelig å få med seg steder, inn på buss osv.

jeg skal selge min.
er en titanium swing, helt ny, veldig fin og tar veldig liten plass i bil[:D] men har bare en bag til da....

kan man ta dem fra hverandre til en vogn også

ORIGINAL: stinesin

kan man ta dem fra hverandre til en vogn også

min kan ikke deles til en vogn, hvis du sjekker linken så står det litt info om den der, jeg blei utrolig sjokkert da jeg prøvde den, hvor utrolig lett den er å trille[:D] men jeg har ikke bruk for den da martine ikke vil sitte i vogn lengre[8D]

Jeg har en emmaljunga twin cangaroo med søskenpakke, vurderer å selge den om noen er intr[;)]

Jeg he Urban Jungel Tvilling
(Oth) vogna den he jeg. Kjempe fornøyde.
Vege lite å er liten forholt til dei andre tvilling vognene. Lett å få me seg i vanlige stasjonsvogn.

ORIGINAL: Miss_mamma_08_09

Jeg har en emmaljunga twin cangaroo med søskenpakke, vurderer å selge den om noen er intr[;)]

til kass pris?

Vogna er ikke bredere enn en vanlig dør (90 cm), kan ikke deles til 2 enkle vogner nei. Tar ikke stor plass sammenlagt, fikk plass til den i bagasjerommet på den andre bilen vår, en vanlig personbil.

Vi har en sånn mykbag inni sportsvogndelen istedet for en bag på til minste.

You must log in or register to reply here.
Back
Topp