Tvillingvogn

Guttefamilien93

Første møte med forumet
Hei.
Venter to tvillinggutter i januar.

På jakt etter tvillingvogn har jeg egentlig sett meg litt lei overprisede vogner. Kommer nok til å kjøpe brukt eller om noe. Har andre merker enn standard bugaboo og tfk?

Krav til vognen er
- liggebagger.
- bilstol adapter til besafe izi go (et must have)
- at barna er ved siden av hverandre og ikke etter hverandre.

Noen som har kjøpt andre merker eller fra jollyroom de er fornøyd med som også passer besafe stolene?
 
Hei.
Venter to tvillinggutter i januar.

På jakt etter tvillingvogn har jeg egentlig sett meg litt lei overprisede vogner. Kommer nok til å kjøpe brukt eller om noe. Har andre merker enn standard bugaboo og tfk?

Krav til vognen er
- liggebagger.
- bilstol adapter til besafe izi go (et must have)
- at barna er ved siden av hverandre og ikke etter hverandre.

Noen som har kjøpt andre merker eller fra jollyroom de er fornøyd med som også passer besafe stolene?

Vi venter også to gutter - i februar. Vi har kjøpt Emmaljunga double viking. Tror den går ut av produksjon nå, men ligger noen brukte på finn.

Fen tilfredsstiller alle kravene du nevner. Har testet både bugaboo og Tfk, men likte Emmaljunga best. Den er lettest og slå sammen (syntes vi) og har generelt gode løsninger. Håndtaket på Bugaboo gjorde at vi ikke likte den.
 
Venter to jenter i mars. Har bestemt oss for Bugaboo Donkey 2. Den er blir "greit liten" når man slår den sammen. Vet den koster litt, men mannen likte den godt også så da blir det nok den. Ikke bestemt farge enda.
 
Vi har kjøp Emmaljunga Double Viking og til nå er vi veldig fornøyd med det. Men den er som nevnt lenger oppe tatt ut av produksjon nå, så den er ikke bare bare å få tak i. Men den oppfyller alle våre krav og den virker ikke så overveldende stor for min del :) Vi så litt på andre merker, både av de mer dyre og billigere på jollyroom, men det var ingen av de vi falt skikkelig for.
 
Har Double Viking og elsker den :)
Skulle bare ønske jeg hadde større bil.. møkklei av å slå vogna opp og ned :/
 
Hvis jeg skulle tenkt mer på økonomi tror jeg hadde kjøpt babyjogger double (finnes mange typer) og med noe babybagger. Man bruker jo de baggene så kort, så de bør i mine øyne være minsteprioritet. Og vogna når de da sitter er veldig lett å slå sammen. Vi har kjøpt babyjogger city 2 tour (eller hva den heter), og er veldig fornøyd med den.

Vet ikke med bilstoladapter til de vognene..
 
Vi har mountain buggy duet. Veldig fornøyd. Har også hatt en emmaljunga dobbelviking gamle typen. Og beemo sin fra jollyrom. Likte alle tre. Mountain buggy bruker jeg som bil vogn.
 
Back
Topp