Tvillingvogn

Vesla12

Flørter med forumet
Noen som kan anbefale en god tvillingvogn?

Emmaljunga dobbel viking med lufthjul er veldig god.

Jeg syns bugaboo donkey er flott. Lufthjul og veldig god å trille

Jeg ville gått for double viking siden der kan du ha barna vendt mot deg i sportsdelen :) det er for meg veldig viktig og er ikke så mange søskenvogner der man kan det :)

Jeg ville gått for double viking siden der kan du ha barna vendt mot deg i sportsdelen :) det er for meg veldig viktig og er ikke så mange søskenvogner der man kan det :)
Er vel bare emmaljunga og bugaboo som har. Kun de jeg kommer på i alle fall.

Er vel bare emmaljunga og bugaboo som har. Kun de jeg kommer på i alle fall.

Bare de jeg har sett i hvertfall :) eller har sett noen gamle Brio/simo vogner også men de har ikke svingbare hjul og virker utrolig tunge å håndtere :p

Bare de jeg har sett i hvertfall :) eller har sett noen gamle Brio/simo vogner også men de har ikke svingbare hjul og virker utrolig tunge å håndtere :p
mimmis.no har også en. babytravel kanskje det er? Ser nett ut hvertfall, og er ikke så dyr som de andre.

Jeg hadde EasyWalker og var veldig fornøyd. Andre jeg kjenner med tvillinger har brukt TFK og Mountain Buggy. Vært veldig fornøyde de også. Men det er noen år siden. Sikkert skjedd mye siden den gang. :)
Men svingbare forhjul er et must. Ikke borrelås for å senke rygg i sportsdel. Kjøp eget regntrekk dersom det følger med sånn gjennomsiktig knitretrekk. Det bare vekker barna, særlig når den ene er våken og den andre sover, og du skal "lure" ut den som er våken. :)
Er vel det jeg kommer på av tips. :)

Back
Topp