Tvillingvogn

Marsbolla

Betatt av forumet
Vi lurer på om vi må ha en tvillingvogn når baby kommer i september. Storesøster vil da være 15 mnd gammel.
Er det noen som kan anbefale en bra vogn?

Vi tenker det samme, eldstemann vil være 2 år når lillebror kommer. Sinnsykt dyr, men bugaboo sin donkey duo er jo genial i den forstand at man enkelt kan gjøre den om fra dobbel til enkel. Så typ trille storebror i barnehagen, sette igjen sportsdelen og trille avgårde med enkelvogn. Men ca 15000kr er jo en stiv pris... Så vi er litt i tenkeboksen... Det positive er at vi kan selge den gamle vognen som vi ikke vil trenge, har trille også just in case. (Er alenemamma man-fre stort sett)

Jeg vil anbefale nordiccab helårspakke sport, lett vogn å trille, kan bruke den til sykkelvogn, pulk, joggevogn osv. GOD plass bak setene til varer eller andre ting. Babyen blir jo liggende "feil vei", men her har du en vogn som er romslig og fin oversikt for barna. Og denne vogna er billigere enn andre søskenvogner. Jeg elsker hvert fall vogna mi :)

Jeg brukte søskenvogna mye! 24mnd mellom mine. Hadde også enkelvogn med søskensete oppå baggen.

Blir akkurat 2 år mellom mine å, veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Vi bruker ikke vogn sånn kjempe mye men når jeg er alene er det jo must (mann i turnus). Tenkt på sånn brett til å feste på vogna å men er hu for liten tro??

Back
Topp