Tvillingvogn/søskenvogn

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Noen som har erfaringer?

Jeg er litt skeptisk til 3 hjulinger, men likevel litt betatt, da de ser så mye lettere ut..
Har nå simo kombi til snuppa, og er vel egentlig fornøyd med den, men den er jo stor å tung..  Dessuten skal snuppa ha med seg denne i barnehagen etterhvert..

vurderer nå TFK sin joggster twist & twinner.. Noen som har disse?

Blir da til å kjøpe en enkel bagvogn & en tvillingvogn med bare sittedeler, for så å bruke bagen på tvillingvogna også.. Slik som dette om dere skjønner:

Hva dere tror?

Funker sikkert fint... Jeg har hatt 3hjuling til mine, men phil&teds.
Veldig grei på sommern, men et hæl.... på vinteren i ubrøyta snø...
Da syns jeg at 4hjulinger er lettere...
Men da bærer jeg uansett en på magen og en på ryggen,
så er jo egentlig ikke et problem.
Spørs jo veldig hvordan du bruker vogna... Lite/mye, asfalt/tursti

jeg var å så på TFK'en her igår, og den skal jeg ha!
Gud for en deilig vogn! *men dyr da*

har den siste du har bildet av.altså tfk twinner twist duo i fargen brun.
er den beste vogna som kan kjøres ever!!! utrolig lett å komme fram overalt og på all slags terreng.
eneste minus med vogna er at ryggen må legges ned med hjelp av glidelåser.litt kromlete,men ikke umulig[;)]
blir en vanesak etterhvert.

Har tfk twinnertwist søskenvogna.. Er kjempe fornøyd[:)]

ORIGINAL: Monica

Jeg lette lenge etter den perfete søskenvogna og så valget mitt falt på BabyTravel Dobbel Komfort [:)] Er KJEMPEFORNØYD!!!

Den så jeg på også, men den er jo himmla svær i forhold til tfk sin. stor i baggasjen er den også.

Det blir da sikkert ikke denne tvillingvogna uansett, fordi bagen på tvillingvogna er litt smalere visstnok (sa ei på august 2010 forumet) enn den på enkeltvogna, så da må vi kjøpe ekstra bag til tvillingvogna da, og det er jo grenser for hvor mange forskjellige vi skal ha å da syns jeg..

Men spørs om det blir TFK joggster twist vogna til babyen (kommer jo uansett til å bruke denne mest, siden snuppa skal i barnehagen flere dager i uka), og en annen tvillingvogn med softbag?!

Tusen takk for kommentarer... [:)]

Vi har begge to og er kjempe fornøyd. De skal sies at søskenvognen ikke er tatt i bruk med barn ennå, men den er lett å trille og håndbrems er et must på dobbeltvogn syns jeg. Det stemmer at du ikke kan bruke hardbaggene om hverandre da det er forskjellig str på de. Men, mitt tips er å kjøpe en tfk softbag på finn.no. Denne er genial fordi du bare åpner alle borrelåser og tar ut plater og hiver alt untatt platene i vaskemaskinen. Vask to ganger og ta i flytende impregnering siste gang, så har du "ny" bag du kan bruke i søskenvonga.

Vi er som sagt kjempe fornøyd med tfk. Stødig, god og stor vogn som tar liten plass. Det negative er; vanskelig å komme til handlekurv, tåpelig system med justering av rygg (enda mer pes på søskenvognen) og håpløs regntrekk - kjøp et annet merke!

Back
Topp