Tvillingvogn- erfaring?

Spent mamma

Betatt av forumet
Marsboerne2017
Vi venter tvillinger og er på jakt etter tvillingvogn. Noen som har kjøpt i løpet av siste året og kan si litt om erfaringene sine? Mesteparten jeg finner når jeg googler er så gammelt...

Har sett på TFK og Emmaljunga dobbel viking. Sistnemte har kommet med ny sittedel i år som jeg ikke likte i det heletatt, barna blir liggende med beina i vinkel på di viss en legger de i sovestilling.

Last edited:
Har ikke tvilling eller søsken vogn, men har bugaboo buffalo. Den finnes også som tvilling! Er superfornøyd med vår :) Tcillkngvognen kan også gjøres om til enkeltvogn

For meg har det vært et must å kunne se barna når jeg triller så jeg ville hatt Bugaboo Donkey eller Emmaljunga viking double( eller hva den heter:) )

Vi hadde tfk sin og elsket den! Anbefaler den på det varmeste! Lettere å trille enn mange enkeltvogner!

Vi har Bumbleride indie twin, lett og god vogn!

Bugaboo Donkey har vi. Lett å trille, selv å løpe etter bussen med, enkel å gjøre om, dersom bare ene ungen er med, og har shoppingbag på siden.
Lett å sette på vinterhjul, og er sterk på ruglete underlag. Deilig å ha med i byen, og siden den kan klemmes sammen til 1,5 vogn tar den null plass baki bilen.

Det beste med Bugaboo Donkey er at den er smal. Den går igjennom en vanlig dør.
Og små heiser.

Har av den enkle grunnen aldri tenkt å bytte.

Ingen andre kvalitetsvogner gjør det. De er bitte litt for breie. Kjipern.

Vi har bugaboo donkey søskenvogn, og ville aldri valgt noe annet! Utrolig lett å manøvrere, kommer gjennom overalt. Veldig kjekt å kunne bruke den som enkeltvogn også:)

Back
Topp