Det må vel være en skravletråd inne her og? hvordan går det med dere damer? Her gjør jeg meg klar til å plukke opp de to kommende storesøstrene i barnehagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så moro da har du en fin kveld?Her kommer jeg til å henge mye
Har en fin kveld! du da?Så moro da har du en fin kveld?
Ja egentlig tenkte å ta tidlig kveld, men det gikk jo ikke [emoji14] finner alltid på bare litt til og litt til som må gjøres eller sjekkes eller ses på TVen. [emoji14]Har en fin kveld! du da?
Hihi, samme herJa egentlig tenkte å ta tidlig kveld, men det gikk jo ikke [emoji14] finner alltid på bare litt til og litt til som må gjøres eller sjekkes eller ses på TVen. [emoji14]
Gjorde det til slutt jeg og [emoji14]Hihi, samme her [emoji14]
Vi har sett Petter Uteligger (opptak) nå nettopp. Men nå har jeg tatt til fornuft og lagt meg
Uff. Håper det går bedre nå fri i helgen?Gjør meg klar for å gå på jobb nå, men følte meg ikke helt på topp i dag egentlig
Begynner å gå seg til, så får vi se hvor lenge ryggen holderUff. Håper det går bedre nå fri i helgen?
Godt det da hvertfall hva jobber du med?Begynner å gå seg til, så får vi se hvor lenge ryggen holder
Ja , har fri i helgen heldigvis
Sykepleier, men har bare jobbet administrativt siden jeg kom tilbake i litt jobbGodt det da hvertfall hva jobber du med?
Synes du det er greitt eller?Sykepleier, men har bare jobbet administrativt siden jeg kom tilbake i litt jobb
Ja, jeg synes det er veldig greit, for ellers hadde jeg vært helt ute og ikke fått sett folk før etter permisjonen. Så er veldig takknemlig for at dette har fungert. Jeg begynner å slite mye med ryggen, så bare det å sitte på en kontorstol gjør mer og mer vondt, så nå vet jeg jo ikke hvor lenge jeg blir der lenger da. Men vil fortsette helt til jeg ikke klarer mer, og har tviholdt på de 20 prosentene! Kunne lett fått vært helt ute nå som jordmor ville ha med over på svangerskapspenger fremfor sykmelding.Synes du det er greitt eller?
Godt så lenge det fungerer ja hvor langt er du på vei nå?Ja, jeg synes det er veldig greit, for ellers hadde jeg vært helt ute og ikke fått sett folk før etter permisjonen. Så er veldig takknemlig for at dette har fungert. Jeg begynner å slite mye med ryggen, så bare det å sitte på en kontorstol gjør mer og mer vondt, så nå vet jeg jo ikke hvor lenge jeg blir der lenger da. Men vil fortsette helt til jeg ikke klarer mer, og har tviholdt på de 20 prosentene! Kunne lett fått vært helt ute nå som jordmor ville ha med over på svangerskapspenger fremfor sykmelding.
Ja absoluttGodt så lenge det fungerer ja hvor langt er du på vei nå?
Herlig. Det er det her og til tider [emoji14]Hallo jenter
Her er det hinderløp i magen nå
Begynt helt sykt innimellom her ogsåHallo jenter
Her er det hinderløp i magen nå