Tvillingrabatt Barnas Hus?

Avianna

Betatt av forumet
Marshmallows2021
Hei alle sammen!
Vi har begynt med babyhandel, siden vi har sett to friske tvillinger på OUL denne uken :):Heartpink:Heartblue

Lurer på om dere vet om Barnas Hus har tvillingrabatt? Er medlem i tvillingforeldreforeningen, men kan ikke se dem i deres liste med avtaler.
Og finner heller ikke noe informasjon andre plasser på nett.

Setter også pris på alt annet nyttig informasjon rundt temaet inkjøp for tvillinger! :)
 
Hei alle sammen!
Vi har begynt med babyhandel, siden vi har sett to friske tvillinger på OUL denne uken :):Heartpink:Heartblue

Lurer på om dere vet om Barnas Hus har tvillingrabatt? Er medlem i tvillingforeldreforeningen, men kan ikke se dem i deres liste med avtaler.
Og finner heller ikke noe informasjon andre plasser på nett.

Setter også pris på alt annet nyttig informasjon rundt temaet inkjøp for tvillinger! :)
BarnasHus har tvillingrabatt ja.
Må vise medlemsbeviset fra tvillingforeningen.

Ellers: ikke kjøp for mye i prematur klær. Det går an å skaffe mens du/dere er på nfi, om de kommer tidlig.
Å kjøpe brukt er også nyttig.
Finnes kjøp og salgsgrupper for tvillinger på Facebook :)
 
BarnasHus har tvillingrabatt ja.
Må vise medlemsbeviset fra tvillingforeningen.

Ellers: ikke kjøp for mye i prematur klær. Det går an å skaffe mens du/dere er på nfi, om de kommer tidlig.
Å kjøpe brukt er også nyttig.
Finnes kjøp og salgsgrupper for tvillinger på Facebook :)

Takk for svar! :)
Er det 10% rabatt hos BarnasHus på alt? Har lest en plass fra 2017 at det ikke inkluderer Bugaboo eller Stokke, så lurer på om det fortsatt gjelder.

Har du noen tips til barnevogn for tvillinger også kanskje? :happy:
 
Takk for svar! :)
Er det 10% rabatt hos BarnasHus på alt? Har lest en plass fra 2017 at det ikke inkluderer Bugaboo eller Stokke, så lurer på om det fortsatt gjelder.

Har du noen tips til barnevogn for tvillinger også kanskje? :happy:
Det er jeg usikker på.. Du får høre med de i butikken :)

Vi har Mountain buggy, og er veldig fornøyd med den. Lett å manøvrere, god å trille på allslags underlag/føre.
Ser mange går for Bugaboo, selv likte jeg ikke den vognen. Pen å se på, men synes ikke den var så god å trille.
Hversin smak :p
 
Det er jeg usikker på.. Du får høre med de i butikken :)

Vi har Mountain buggy, og er veldig fornøyd med den. Lett å manøvrere, god å trille på allslags underlag/føre.
Ser mange går for Bugaboo, selv likte jeg ikke den vognen. Pen å se på, men synes ikke den var så god å trille.
Hversin smak :p

Takk! Skal sjekke ut Mountain buggy. Har også kun hørt om Bugaboo Donkey så langt, men bra å få noen flere meninger / alternativer å se på :)
 
Takk for svar! :)
Er det 10% rabatt hos BarnasHus på alt? Har lest en plass fra 2017 at det ikke inkluderer Bugaboo eller Stokke, så lurer på om det fortsatt gjelder.

Har du noen tips til barnevogn for tvillinger også kanskje? :happy:

Var og så på vogner på Barnas Hus i går og da spesielt på Bugaboo sin. Fikk da vite at det var 10% på den med tvillingrabatt, men usikker på om det er med eller uten tvillingforeningen. Virka ikke til å være unntatt Bugaboo i hvert fall :happy:
 
Back
Topp