Tvillingnavn

Desembertvillinger

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Har dere noen forslag på navn som passer til tvillinger? Vet ikke kjønn enda, men de er toegget så kan bli hvilken som helst kombinasjon! Jeg liker navn som Liam, Sebastian, Michelle og Emma. Mannen liker norrøne navn som ikke jeg synes noe om..Noen forslag?
 
Oi det var vanskelig når dere har så forskjellig smak. :p hva med Astrid og Anna, Patrick og Håkon eller Ingrid og Luca? :)
 
Ja, her var det noen fine! Vi har heldigvis noen mnd på å bli enig, men foreløpig kommer vi ingen vei:) Får håpe det blir lettere når vi vet kjønn! Fra før har vi Natalia og Marcus<3
 
Mathilde og Louise
Olivia og Sofie
Aurora og Elvira

Jonas og Nicolai
Simon og Isak
Phillip og Imre

Ville valgt noen internasjonale navn, slik som de andre to barna har :)
 
Så morro! Vi venter også tvillinger!
Fikk vite på tul på onsdag! :-D
Har egentlig termin 01.01.17,
Men tviler vel på å gå løpet helt ut med to i magen...
Så tenker jeg sniker meg litt inn her i desember...
Skal dere vite kjønn?
Magefølelsen min vingler så enormt. En dag er det jente og en dag er det gutt... Så jeg tror faktisk rett og slett vi venter en av hver :-b

Ang navn... Jeg synes det er vanskelig nok å finne navn til en :ler:
 
Kjempegøy, gratulerer så masse til dere:) Var litt av et sjokk å se to på skjermen, men nå bare gleder vi oss! Jeg vil gjerne vite kjønn, håper på å få vite det på kontrollen i uke 12 (om 23 dager). Vi trenger tiden på å finne navn til knøttene siden vi ikke er enige om et eneste navn foreløpig:D Håper litt på at det er en av hver.. Vet du om de er enegget eller toegget?
 
Jeg er veldig enig med at det skal være internasjonale navn, vi bor tross alt i Spania:) Navn på S går ut siden de uttales alltid med en E først så blir eStian, eStorm;) Også navn med æøå..
 
Synes det er så gøy med navnepar som staves baklengs, som du sier Siri og Iris, Noel og Leon! Men får ikke mannen med på det:/
 
Kjempegøy, gratulerer så masse til dere:) Var litt av et sjokk å se to på skjermen, men nå bare gleder vi oss! Jeg vil gjerne vite kjønn, håper på å få vite det på kontrollen i uke 12 (om 23 dager). Vi trenger tiden på å finne navn til knøttene siden vi ikke er enige om et eneste navn foreløpig:D Håper litt på at det er en av hver.. Vet du om de er enegget eller toegget?

Gjett om det var! Vi hadde tulla mye med det på forhånd, at det sikkert ville være to...
Og jaggu!
Vi har mye tvillinger, og til og med femlinger i slekta, så jeg har alltid visst at enten jeg eller en av mine søsken har vært potensielle tvillingforeldre... :-b

UL-legen ville ikke si noe om det var en eller toegga.
Hun var så ærlig å sa at hun kunne litt for lite om tvillingsvangerskap til at hun ville begynne å si for mye om det.
Men de låg tett, og den ene gjemte seg litt bak den andre og bak morkaka, så hun fikk ikke skikkelige tatt skikkelige mål av Tv.2 engang.
Nå tok hun kun utvendig, og jeg er vel av den litt polstra typen dame....
Så bildene var ikke altfor gode heller...
Hadde hun hatt utstyr for å ta innvendig, så ville hun nok ha kunne sagt litt mer.
Så det vi stortsett fikk bekrefta nå var at det var to bankende hjerter der, og at hun mente at det kunne se ut som de hadde hver sin morkake i hvertfall.
Det er jo positivt, så er riskorn litt mindre.
Vi er henviste til KK Bergen for en ny og bedre ul
 
Milian
Rico
Mario
Oliver
Johan
John
Jørgen
Thor
Emil
Atle
Mats
Jardar
Jeremias
Ask
Fernando
Milo
Mio
Sebastian
Sander
Adrian
Noah
Snorre
Martin
Marius
Leander
Leonard
Vegard
Linus

Alva
Alma
Leonora
Nora
Ida
Olivia
Anniken/Annika
Maiken
Lotte
Lotta
Maja/maya
Zara
Leah


Er navn jeg liker :)
 
Kjempegøy, gratulerer så masse til dere:) Var litt av et sjokk å se to på skjermen, men nå bare gleder vi oss! Jeg vil gjerne vite kjønn, håper på å få vite det på kontrollen i uke 12 (om 23 dager). Vi trenger tiden på å finne navn til knøttene siden vi ikke er enige om et eneste navn foreløpig:D Håper litt på at det er en av hver.. Vet du om de er enegget eller toegget?
Det er nok litt tidlig å se kjønn i uke 12....
 
Gjett om det var! Vi hadde tulla mye med det på forhånd, at det sikkert ville være to...
Og jaggu!
Vi har mye tvillinger, og til og med femlinger i slekta, så jeg har alltid visst at enten jeg eller en av mine søsken har vært potensielle tvillingforeldre... :-b

UL-legen ville ikke si noe om det var en eller toegga.
Hun var så ærlig å sa at hun kunne litt for lite om tvillingsvangerskap til at hun ville begynne å si for mye om det.
Men de låg tett, og den ene gjemte seg litt bak den andre og bak morkaka, så hun fikk ikke skikkelige tatt skikkelige mål av Tv.2 engang.
Nå tok hun kun utvendig, og jeg er vel av den litt polstra typen dame....
Så bildene var ikke altfor gode heller...
Hadde hun hatt utstyr for å ta innvendig, så ville hun nok ha kunne sagt litt mer.
Så det vi stortsett fikk bekrefta nå var at det var to bankende hjerter der, og at hun mente at det kunne se ut som de hadde hver sin morkake i hvertfall.
Det er jo positivt, så er riskorn litt mindre.
Vi er henviste til KK Bergen for en ny og bedre ul

Det samme tenkte jeg, veldig bra med to morkaker, det er vel når de deler at risikoen er størst! Så er det en bekymring mindre:) Er dere fra Bergen? Jeg er det, men bor i Spania. Var en tvillinggravid fra november som ville komme i kontakt med andre fra Bergen hvis du er interessert?
 
Jeg er veldig enig med at det skal være internasjonale navn, vi bor tross alt i Spania:) Navn på S går ut siden de uttales alltid med en E først så blir eStian, eStorm;) Også navn med æøå..

Hehe, blir ikke like fint med en E forran Sofia for eksempel, nei! :p
 
Hva med noe litt spanskklingende siden dere bor i Spania da?

Carmen og Isabella
Camila og Gabriela
Catalina og Emilia
Ariana og Ivanna
Alma og Luna

Nicolas og Luis
David og Felipe
 
Back
Topp