Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, misunner deg ikke denne delen nei... Men ja, som du sier, så lenge de har det braJepp! Ikkeno som er så veldig festlig om dagen. Tungt og sovet dårlig, sliter med å sitte vanlig så ligger stort sett i sofaen med putene på en plass, ligger de skjevt får jeg vondt umiddelbart. Gleder meg til å bli ferdig!! Men gutta har det fint da, så jeg holder ut assa....
Hehe, vel som datteren min sa i sted: jeg tro knappene på genseren din snart spretter av mamma den har vel egentlig ikke blitt så kjempestor, bare trill rund symfysemålet er jo i toppen snart, så bærer høyt oppe selvom det føles som om den detter ned mellom benaJa, jeg syns det er tungt nok med én.
Jeg venter i spenning på magebilde fra deg, Lovebelly. Du fikk jo så tidlig mage.
Uææ, jeg er 30+5 akkurat idag! Og jeg er ikke klar for å få to til enda! ;-) selv om man ikke nødvendigvis ser så himla stor ut er jo sf-målet over alle hauger, og det merkes godt! Hvorfor kom de så tidlig?Jeg fødte i uke 30+5 med tvillingene mine, og det var helt pyton da. Tror ikke jeg hadde holdt ut særlig lengre. Er nå i ule6 28+5 med en. Er spent på hvordan de neste ukene blir. Det skal sies at jeg ikke var så veldig mye større med tvillingene enn jeg er nå hadde lagt på meg mindre også.
Bra å høre de har klart seg strålende! Etter uke 30 føler jeg risikoen reduseres veldig! Mye kynnere her også, men ikke regelmessige med mindre jeg måler snø, bærer mye eller vasker hus- så det har jeg sluttet med...Mange og regelmessige kynnere som påvirket livmorhalsen. Den ga etter rett og slett. Ble lagt inn først i uke 28, men fikk heldigvis stoppet det da. Skjønnet du ikke er klar enda ja. De holder seg nok inne lenger skal du se jeg merket godt når det nærmet seg altså. Det går dog veldig bra med guttene da. Store gutter som ikke bærer noe preg av prematuritet. Heldigvis!
Blir spennende å høre hvordan de ligger i morgenBegynner å bli tungt nå. Er 32 uker idag. Sover dårlig og er hoven både her og der. Har vondt i hendene om morgenen og lite følelse. Ekkelt!
Men det er jo "bare" 5-8 uker igjen! Puh!!!
Tror begge gutta ligger i seteleie da. Er spent på kontrollen/UL imorgen.
Så braTv1 lå i hodeleie!!! Hurra!! Tv2 i sete, men det gjør ingenting.
Ny kontroll om 4 uker, uke 36. De trives godt og vokser jevnt.
Blir noen tøffe uker fremover! Håper de går ganske fort!