Tvillingmamma 2015

Gratulere med tvillinger på vei :) våres jenter har rukket å bli hele 4 år nå:D
Tusen takk!! xsmile2
Var du mye trett under svangerskapet ditt?
Jeg føler meg helt utmattet og sover 15-17 timer i døgnet... Og er bare 7+3:goodnightEr sykemeldt fra jobb, da jeg har en veldig tøff jobb i helsevesenet.
Hadde du ellers mye plager?
Det er jo individuelt hvordan vi har det som gravide, I guess - men veldig godt å høre litt andre erfaringer:angel8

Tusen takk!! xsmile2
Var du mye trett under svangerskapet ditt?
Jeg føler meg helt utmattet og sover 15-17 timer i døgnet... Og er bare 7+3:goodnightEr sykemeldt fra jobb, da jeg har en veldig tøff jobb i helsevesenet.
Hadde du ellers mye plager?
Det er jo individuelt hvordan vi har det som gravide, I guess - men veldig godt å høre litt andre erfaringer:angel8
Jeg hadde svært lite symptomer i starten, kun litt kvalme så der var jeg heldig! Men jeg fikk tidlig problem med rygg å bekken. Allerde i uke 20 fikk jeg tilbud om å være med på sirkeltrening for gravide. Kynnere hadde jeg også mye av, de startet tidlig. Bekkenplagene ga seg litt etterhvert, men jeg ble likevel sykmeldt i uke 27. Da hadde livmorhalsen min krympet såpass mye at jeg måtte ta det mer med ro. Fra uke 34-36 var jeg innlagt på sykehus pågrunn av livmorhalsen. Det er ikke uvanlig med tvillinggravide siden vi bærer på dobbel vekt! Legene var sikker på at mine skulle bli prematur, men jeg måtte settes i gang i uke 38+2:p

Takk for svar!
Må si at det er utrolig flott at du var aktiv i jobb helt frem til uke 27.
Og at de kom først i uke 38 var jo kjempe bra for babyene dine :angel13
Jeg håper jeg er like heldig !
Akkurat nå er jeg livredd for abort, men prøver jo å tenke positivt.
Det gjelder vel å ikke lage seg bekymringer av noe som kanskje ikke skjer.

Takk for svar!
Må si at det er utrolig flott at du var aktiv i jobb helt frem til uke 27.
Og at de kom først i uke 38 var jo kjempe bra for babyene dine :angel13
Jeg håper jeg er like heldig !
Akkurat nå er jeg livredd for abort, men prøver jo å tenke positivt.
Det gjelder vel å ikke lage seg bekymringer av noe som kanskje ikke skjer.
Skjønner at du er redd, men prøv så godt du kan å slappe av :) Du har jo symptomer, så da har du masse hormoner:) Du vil få mye ekstra oppfølging nå som du venter tvillinger, så dere blir godt passet på :)

Back
Topp