tvillinger

[waffel]

Forelsket i forumet
hvem flere en meg her inne er det som venter tvillinger??[:D]

Jeg finner det ut neste mandag, sist ul syntes han det var 2 men hadde så dårlig apparat at jeg måtte komme tilbake senere...[;)]

Men tror det e bare 1 da, håper litt på det ettersom storebror ikke er 1 år enda![:D]
Men må vel ta det jeg får...

Aner ikke, får vite 29/09[:D]
Håper litt på at det bare er en da, men blir jo kjempe glad dersom det er to også[;)]

ORIGINAL: smooth*

Får vite på torsdag, men regner med det er en[:D]
Jordmor mente det var en mulighet for 2, og jeg hadde blitt veldig glad, men vi får se[;)]
Hvilke symtomer har du/har du hatt? Og hvordan har du det sånn ellers?[:)]
Spennende med tvillingsvangerskap!

har egentlig ikke hatt no særlig plager, er sykt trøtt da! og ømme bryster.. men ellers er formen overaskende fin![:)] har hørt at de som venter tvillinger ofte er mye mer kvalm en andre.. men har HELDIGVIS ikke kjent noe til den enda[:D]

og ang magebilde, må ta ett først så skal jeg legge det ut da[:D]

ORIGINAL: [SolSkinn]

Får vite på torsdag, men regner med det er en[:D]
Jordmor mente det var en mulighet for 2, og jeg hadde blitt veldig glad, men vi får se[;)]
Hvilke symtomer har du/har du hatt? Og hvordan har du det sånn ellers?[:)]
Spennende med tvillingsvangerskap!

har egentlig ikke hatt no særlig plager, er sykt trøtt da! og ømme bryster.. men ellers er formen overaskende fin![:)] har hørt at de som venter tvillinger ofte er mye mer kvalm en andre.. men har HELDIGVIS ikke kjent noe til den enda[:D]

og ang magebilde, må ta ett først så skal jeg legge det ut da[:D]

Ha hatt det helt likt + noe som minner om bilsyke når jeg gikk for lenge uten mat..
Gleder meg til magebilde[:)] Hvor langt er du på veg?

hadde vært gøy om du også hadde tvillinger på vei da[:D] jeg er 11 +1 i dag[:D][:D]

*poff*[:D]

tvillingmagen min<3

så fin magen din er <3 har mistet flere ganger, så har ingen levende enda nei[&o] men håper disse to gullene kommer sprell levende[:D]
du da?

jeg venter tvillinger.. [:)][:)][:)]   er 11 +1 uke...[:)]

så spennede! hvordan er formen din da?

ikke så værst egentlig.. men er noe kvalm om kvelden og har kastet opp en del.. men ellers kjenner jeg ikke så mye..[:)]

er så glad jeg ikke er så kvalm, blir bare kvalm om jeg ikke spiser.. så her står altid ritz pakka frem[;)] vet du om det er enegget eller 2 egget du får da? når har du termin?

det er to egget.. vi så inn to egg ved prøverør. har termin 6 oktober[:)][:)] når har du fått termin da?

skrev litt feil jeg.. hehe satt inn to egg..

Back
Topp