Tvillinger....

x1xcecilie76

Andre møte med forumet
Gruer meg litt, skal inn å telle denne uken. Legen fant ut at det muligens er 2.....

Oj! Så spennande!!:D Når eg var liten skulle eg alltid ønske at eg hadde ein tvilling:) helst 1egga, slik at vi kunne lure andre ;) Du klarer det heilt sikkert kjempeflott om det skulle vere to:)

ORIGINAL: cecilie76

Gruer meg litt, skal inn å telle denne uken. Legen fant ut at det muligens er 2.....

Så spennende!! [:D]

Dersom det stemmer er du velkommen i klubben[:)][:)][:)]

ORIGINAL: cecilie76

Du skal sjå det ligg ein til og gøymer seg bak 2 så det vert 3 på fødestua, da hadde eg blitt skræmt ja

hørte to lyder ved lytting og at det er veldig press på bekkenet allerede. så de vil sjekke å se... håper bare på en jeg da.... men er det 2 så :)

Så utrooooolig spennende! Forstår det godt jeg - hadde vært greiest med 1 men hvis det hadde vært 2 så blir en jo glad for det også[;)] (jeg har da vært på ul og sett at det bare er 1[;)]) MASSE LYKKE TIL!!!! (vi venter spent på oppdatering[;)])

ORIGINAL: Amaryllis

Så utrooooolig spennende! Forstår det godt jeg - hadde vært greiest med 1 men hvis det hadde vært 2 så blir en jo glad for det også[;)] (jeg har da vært på ul og sett at det bare er 1[;)]) MASSE LYKKE TIL!!!! (vi venter spent på oppdatering[;)])

Vi har vært å sjekket vi også, det var bare en..
Men hadde nesten håpet på at det var to vi da..

Lykke til og så venter jeg også på oppdatering

Hvordan gikk tellingen? [8|]

et blir spennende ja, men velkommen i klubben om det viser seg, vi var forbredt på 1 og plutselig var det en til gitt [:D] har ikke gått opp for meg enda

Ser ut som det blir tvillinger på henne, etter hva hun har skrevet på en annen debatt [:D] Der bekreftet hun iallfall tvillinger.

åå så spennende.. jeg har også lyst på to på rappen... dobbelt så mye slit, men så igejn; ferdig me det [;)]

å Jammen var det ikke 2.. så dem begge på ultralyd i går.. kjempe kjekt

Gratulerer så mye!!!!! [:D][:D]

Back
Topp