Hysalot
Bli kjent med forumet
Hei dere,
Vi oppdaget på tidlig ultralyd at det var to stykker inni magen. Dette var et positivt sjokk, og det dukker opp litt flere spørsmål enn hva det gjorde når jeg gikk med sønnen min. Noen som venter tvillinger eller har tvillinger fra før? Det er så mye jeg lurer på om den første tida, fordeling av permisjon siden man får utvidet. Samt erfaring med seng/bedside crib
Vi oppdaget på tidlig ultralyd at det var to stykker inni magen. Dette var et positivt sjokk, og det dukker opp litt flere spørsmål enn hva det gjorde når jeg gikk med sønnen min. Noen som venter tvillinger eller har tvillinger fra før? Det er så mye jeg lurer på om den første tida, fordeling av permisjon siden man får utvidet. Samt erfaring med seng/bedside crib

skulle ha nr 3, nå eller aldri
faren jobber offshore, så jeg er skikkelig glad for de 17 ukene og kommer sikkert til å bruke det meste av de i starten slik at han ikke reiser fra meg med en gang. Jeg og venter toeggede. Er veldig spent på den første tiden. Hørt fra flere med tvillinger at det er lurt å få de i synk slik at de er sulten samtidig osv. Får håpe det går
vet dere noe om de er eneggede eller toeggede? Har dere tenkt noe på hvordan dere gjør det med permisjon?