Gratulere så mye med tvillinger

Vi har tvillinger på 13 uker og ei på litt over 2,5 år. Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Vår er gått inn i 3 års trassen i stormfart siste ukene og hun krever MYE!
Dårlig med tips selv dessverre men kan dele våre erfaringer. Her er moonboon, babybjørn vippestoler, lekematte med lekestativ over og stokke sine newbornseter det vi bruker mest til de. Tvillingene er veldig forskjellige og vi har ikke helt klart å samkjøre de da de rett og slett har ulike behov. Den ene er mer gla i mat og den andre veldig gla i å sove. Den ene drikker ei hel flaske, er våken og fornøyd og så sover den. Mens andre tvillingen spiser mye og ofte, og det kan være mer "tull" rundt spisingen da det blir små måltider inn i mellom og blir derfor ikke ordentlig mett, og da kan vi havne litt inne i en sånn tulle spiral med mat.
De sover ofte samtidig men den ene sover lenger en den andre og matingene dems er litt forskjellig så derfor blir de litt forskjøvet i forhold til hverandre. Feks natten hær så har vi merket stor forskjell siste 1-2 ukene. Blitt en mye bedre søvn på de om natten. Nå kan den ene tvillingen sove natten igjennom med bare et måltid. Mens den andre vil ha mat ca annen hver time igjennom hele natten
Ellers er de veldig gla i å kjøre bil (takk og lov). Vognen er de ikke super gla i men det går. Ofte har jeg endt opp med å måtte bære på de på skift mens jeg triller vognen. Har jeg bilstolene på vognen der i mot har de vært mere fornøyde.
Noe spesielt du vil vite/høre om?