Tvillinger!

Gratulerer med to små på vei! :love017 Så magisk!!
Så spennende med en så sterk magefølelse! Ta gjerne en titt på magefølelsetråden og gjett på kjønn. :joyful:

Tenkte å melde meg inn der etterhvert, men vil vente til etter otul 15.11 hvertfall:D Da planlegger vi å fortelle det til familie osv. vi har bevisst holde det hemmelig litt lenger denne gangen fordi min søster (som er førstegangsgravid) kun er et par uker bak meg i graviditeten, og vi ville at min side av familien skulle få glede seg over hennes graviditet først uten å vite at vi også er gravide mtp at dette er mitt tredje svangerskap og nå med tvillinger :)

Tenkte å melde meg inn der etterhvert, men vil vente til etter otul 15.11 hvertfall:D Da planlegger vi å fortelle det til familie osv. vi har bevisst holde det hemmelig litt lenger denne gangen fordi min søster (som er førstegangsgravid) kun er et par uker bak meg i graviditeten, og vi ville at min side av familien skulle få glede seg over hennes graviditet først uten å vite at vi også er gravide mtp at dette er mitt tredje svangerskap og nå med tvillinger :)
For en fin tanke da! Og så gøy det må være å gå gravid som søstre så tett også :Heartred

Når skal dere som fikk bekreftet tvillinger på neste ul? Ble dere henvist videre etter dere fant det ut? :)

Neste min er otul på onsdag, 13+1. Søkte fødeplass, og så tar de det videre slik jeg forstår. Hadde priv ul 7+3, ekstra offentlig 8+0 grunnet historikk og deretter i 10+0 for å sjekke om de var di-chroniale og di-amniotiske.

Jeg har bare vært på en privat, da var jeg 7+4. den første i offentlig regi blir otul 15.november. Håper vi får litt mer info om videre oppfølging da :)

Back
Topp