Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy med flere i samme båt!Oi to til!! Da er vi fem!! Har laget tvillingtråd på skjult. @K-ADI og @Snorkfrøken90 er også i tvillinggjengen.

Veldig! Kan sikkert lage en tråd her ute på åpen og, frem til dere andre evt kommer inn på skjult, om dere skal det.Så gøy med flere i samme båt!![]()
gratulerer!!!

Ikke helt klar for å gå public, må hvertfall vente til etter otul på onsdag… men takk for tips!Er ei gruppe på facebook som heter tvillingmamma 2024 for dem som ikke vet om det![]()
For en fin tanke da! Og så gøy det må være å gå gravid som søstre så tett ogsåTenkte å melde meg inn der etterhvert, men vil vente til etter otul 15.11 hvertfallDa planlegger vi å fortelle det til familie osv. vi har bevisst holde det hemmelig litt lenger denne gangen fordi min søster (som er førstegangsgravid) kun er et par uker bak meg i graviditeten, og vi ville at min side av familien skulle få glede seg over hennes graviditet først uten å vite at vi også er gravide mtp at dette er mitt tredje svangerskap og nå med tvillinger
![]()

Ja, veldig koselig at vi er så tett gravid. Blir tette søskenbarnFor en fin tanke da! Og så gøy det må være å gå gravid som søstre så tett også![]()
Ja blir spennende når vi får vite mere hva vi bærerJeg har bare vært på en privat, da var jeg 7+4. den første i offentlig regi blir otul 15.november. Håper vi får litt mer info om videre oppfølging da![]()