Tvillinger

Oi, så kjekt men ja sikkert også skummelt . Jeg begynner å lande men har nå visst det i to uker. Skal på ny privat ultralyd i morgen☺️. Men er jo mye bekymret naturligvis fortsatt. Fått fødeplass og første ultralyd på sykehuset i uke 12, så det blir bra. Er i uke 8 nå☺️.
hvordan går det med deg? Og hvordan tok din partner det? Har dere barn fra før?☺️

Hallo!! Jeg fikk konstantert tvillinger idag på ultralyd 7+2, så da er du ikke alene!! Jeg er i sjokktilstand :nailbiting:o_O hvordan har du det?!
Hvordan går det med deg? Og tok partneren nyheten bra? Har dere barn fra før ☺️?
Ser ut til at vi har ganske lik termin da, jeg er i uke 8+0 idag.

Hei,
Jeg er 10+2 og fikk vite at jeg er gravid med tvillinger i går. Mest sannsynlig eneggede.
Er helt i sjokk da vi ikke hadde noen mistanker.
Men det går seg vel til?

Hvordan går det med deg? Og tok partneren nyheten bra? Har dere barn fra før ☺️?
Ser ut til at vi har ganske lik termin da, jeg er i uke 8+0 idag.
har glemt å svare! Det går fint, men enda i sjokk.. jeg har en sønn fra tidligere forhold, han er 7.5 år. Samboeren min tok det med latter og gråt, han gleder seg veldig! Såå spennende!!

Hei,
Jeg er 10+2 og fikk vite at jeg er gravid med tvillinger i går. Mest sannsynlig eneggede.
Er helt i sjokk da vi ikke hadde noen mistanker.
Men det går seg vel til?
Gratulerer!! :love7 :Heartbigred :Heartbigred Jeg er fortsatt i sjokk, enda jeg har visst det nå i 3 ukero_O hva med dere?

Back
Topp