Tvillinger

Først vil jeg ai gratulerer så mye :happy: :Heartred Skjønner at det kan være blanda følelser. Har ikke tvillinger fra før og ikke vært på ul enda. Satser på at noen som har gått igjennom eller går igjennom tvillinggraviditet ser tråden din:Heartbigred

Gratulerer med to ❤️
Ikke vært på TUL enda selv, men mtp hCGet på testene mine, så er jeg rimelig sikker på at det er kun en der inni. :P

Tusen takk for gratulasjoner❤️❤️. Håper det plutselig dukker opp fler i samme situasjon her☺️.
Det gjør det nok! Er jo så tidlig enda at mange ikke har vært på tul enda (meg inkludert) :)

Jeg har en gutt fra før født i 21☺️. Men mine første tvillinger, så da blir det tre tette, tvillingene og eldstemann vil skille 2 år☺️

Gratulerer så mye ❤ hvordan var symptomene dine ulike nå med 2 kontra da du var gravid med en?❤
Jeg testet 3+ da jeg var 4+3, og har veldig mye sterke symptomer. Enda ikke vært på ultralyd da

Gratulerer så mye ❤ hvordan var symptomene dine ulike nå med 2 kontra da du var gravid med en?❤
Jeg testet 3+ da jeg var 4+3, og har veldig mye sterke symptomer. Enda ikke vært på ultralyd da
Symptomene kom veldig tidlig, ekstrem kvalme og ekstremt med hormoner denne gangen. Siden jeg har gutt fra før trodde jeg kanskje det tida på jente siden symptomene var veldig mye mildere med førstemann☺️. Ble sjokkert på tidlig ultralyd i uke 6 over at det var to, men samtidig ga disse ekstreme hormonene og kvalmen veldig mening og☺️. Hvor langt er du på vei når du skal på ultralyd? Spennnde uansett, kanskje du og venter to.

Symptomene kom veldig tidlig, ekstrem kvalme og ekstremt med hormoner denne gangen. Siden jeg har gutt fra før trodde jeg kanskje det tida på jente siden symptomene var veldig mye mildere med førstemann☺️. Ble sjokkert på tidlig ultralyd i uke 6 over at det var to, men samtidig ga disse ekstreme hormonene og kvalmen veldig mening og☺️. Hvor langt er du på vei når du skal på ultralyd? Spennnde uansett, kanskje du og venter to.
Ikke bestilt noen ultralyd enda, men regner med at jeg venter litt sånn for å kunne se litt mer :) Blir å ta privat.

Har jente allerede, å merket ikke av graviteten før i uke 12 og da på en underlivsundersøkelse.
Nå er jeg så trøtt, konstant sliten, kvalm ++ ingenting av disse med forje

Hallo!! Jeg fikk konstantert tvillinger idag på ultralyd 7+2, så da er du ikke alene!! Jeg er i sjokktilstand :nailbiting:o_O hvordan har du det?!
Nei? Guri! Så gøy! :Heartred :D Gratulerer så mye!! Det gikk veldig fint på ultralyden min idag også - så dog kun ett foster der! (Og godt er kanskje det ettersom dette er en uplanlagt nummer fire!)

Hallo!! Jeg fikk konstantert tvillinger idag på ultralyd 7+2, så da er du ikke alene!! Jeg er i sjokktilstand :nailbiting:o_O hvordan har du det?!

Fikk du se om det var eneggede eller toeggede? Eller er det kanskje for tidlig? :) Vi så "bare en", men var litt spent siden det går tvillinger i familien, hehe!

Oi, så kjekt men ja sikkert også skummelt . Jeg begynner å lande men har nå visst det i to uker. Skal på ny privat ultralyd i morgen☺️. Men er jo mye bekymret naturligvis fortsatt. Fått fødeplass og første ultralyd på sykehuset i uke 12, så det blir bra. Er i uke 8 nå☺️.

Back
Topp