Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja første, tul med nipt. Neste er i slutten a juliGratulerer så mye! er det første ultralyden?

Gratulerer!Noen flere her inne?
Fikk se to små nydelige nurk på skjermen idag!
Er i totalt sjokk, men gleder meg samtidig![]()
![]()
Nå må jeg kjøpe inn dobbelt![]()
Så gøy!! 12+6 idagGratulerer!
Jeg venter også tvillinger, 17+0 i dag, hvor langt på vei er du?![]()
Sannsynligvis toeggedeSpennendeeneggede/toeggede?
![]()
Samme herSannsynligvis toeggede
Koselig at vi er flere!Tvillinger her også! Litt av et sjokk, men hadde det samtidig litt på følelsen ❤ 15+0 i dag!

Kult! Nesten helt likt som meg - 14+0 i dagJeg venter også toeggede tvillinger, 14+1 idag![]()

Blir 37 i høstJeg er litt nysgjerrig på hvor gamle dere andre vordende tvillingmødre er? Jeg er 36. Det er ikke noen tvillinger på hverken min eller samboer sin side, så jeg tenker kanskje det har sammenheng med alder i mitt tilfelle - eller bare ren og skjær tilfeldighet, selvsagt
25Jeg er litt nysgjerrig på hvor gamle dere andre vordende tvillingmødre er? Jeg er 36. Det er ikke noen tvillinger på hverken min eller samboer sin side, så jeg tenker kanskje det har sammenheng med alder i mitt tilfelle - eller bare ren og skjær tilfeldighet, selvsagt![]()
Er 39Jeg er litt nysgjerrig på hvor gamle dere andre vordende tvillingmødre er? Jeg er 36. Det er ikke noen tvillinger på hverken min eller samboer sin side, så jeg tenker kanskje det har sammenheng med alder i mitt tilfelle - eller bare ren og skjær tilfeldighet, selvsagt![]()