Tvillinger

Wow så spennende! Gratulerer så mye! Har bare en her, og glad for det altså, men tvillinger høres jo veldig kult ut. Dobbel glede!

Eneggede tvillinger, uke 15+1! Termin er 26. desember, men siden de deler morkake kommer jeg til å bli satt igang 3-4 uker før termin. Fler her med felles morkake?

Jeg er litt nysgjerrig på hvor gamle dere andre vordende tvillingmødre er? Jeg er 36. Det er ikke noen tvillinger på hverken min eller samboer sin side, så jeg tenker kanskje det har sammenheng med alder i mitt tilfelle - eller bare ren og skjær tilfeldighet, selvsagt :Heartbigred

Last edited:
Jeg er litt nysgjerrig på hvor gamle dere andre vordende tvillingmødre er? Jeg er 36. Det er ikke noen tvillinger på hverken min eller samboer sin side, så jeg tenker kanskje det har sammenheng med alder i mitt tilfelle - eller bare ren og skjær tilfeldighet, selvsagt
Blir 37 i høst

Jeg er litt nysgjerrig på hvor gamle dere andre vordende tvillingmødre er? Jeg er 36. Det er ikke noen tvillinger på hverken min eller samboer sin side, så jeg tenker kanskje det har sammenheng med alder i mitt tilfelle - eller bare ren og skjær tilfeldighet, selvsagt :Heartbigred
25 :)
Vet det er mer vanlig når man er «eldre», men det er nok mye tilfeldigheter også.
Har toeggede tvillinger 6-7 generasjoner over meg, så jeg tror det er et litt langt hopp for å skylde på gener for min del :)

Back
Topp