Tvillinger

nipt test er både blodprøve og ul ja, men selve nipt testen er vel bare blodprøven. Alle over 35 får tilbud om denne, men vet ikke om man får det med tvillinger uansett alder da… du vil uansett få mye mer oppfølging nå med tvillinger.

han har ikke sagt det dirkete , men han har sagt at jeg setter hele forholdet i fare og det et mitt ansvar om jeg bærer de fram. Han skal ikke gå sier han, men han gidder ikke våkenetter og bleieskift , så jeg kommer til å stå alene i det :( han krisemaksimer alt , vi har en 2 åring sammen og så har jeg en på 12 og ei på 9 fra tidligere ekteskap. Men situasjonen er helt fortvilende når mannen setter seg så på bakbeina :(

Herregud, det høres helt forferdelig ut. Fikk skikkelig vondt av å lese dette. Føler virkelig med deg og sender en stor klem, håper det ordner seg på noe vis... :Heartpink
 
nipt test er både blodprøve og ul ja, men selve nipt testen er vel bare blodprøven. Alle over 35 får tilbud om denne, men vet ikke om man får det med tvillinger uansett alder da… du vil uansett få mye mer oppfølging nå med tvillinger.

han har ikke sagt det dirkete , men han har sagt at jeg setter hele forholdet i fare og det et mitt ansvar om jeg bærer de fram. Han skal ikke gå sier han, men han gidder ikke våkenetter og bleieskift , så jeg kommer til å stå alene i det :( han krisemaksimer alt , vi har en 2 åring sammen og så har jeg en på 12 og ei på 9 fra tidligere ekteskap. Men situasjonen er helt fortvilende når mannen setter seg så på bakbeina :(

Høres ut som om det heller er han som setter forholdet i fare ved å «svikte deg» nå som det er vanskelig med å si sånne ting..:bored: Håper ting ordner seg og at du har andre som gir deg støtte❤️ Sender en varm klem
 
Da har jeg fått svar på nipt testen! Jeg venter to friske ( så lagt ) identiske tvillingjenter ❤️❤️ Så da får vi se , om mannen tar til vett og blir . Er uke 11 + 1 i dag , så nærmer meg første milepæl! Dere andre tvillingmammaer, Hvordan er formen ? Syns det er så rart, har aldri vært så god form i noen svangerskap før
 
Her er det også eneggede som deler morkake, men har hver sin fostersekk - såkalte MCDA tvillinger :) Vi er veldig spent på UL i uke 12 på KK for å se om de fortsatt har det greit :) Vi har forstått det sånn at vi da gjerne får litt mer informasjon om hva vi kan forvente oss videre :love7
Nå har jeg vært på ul på kk, og de fant hinne mellom de! ❤️ så da da er det MCDA her og :) hvor langt har du kommet nå? Hvordan er formen? :)
 
Back
Topp