Tvillinger

anne.gs

Andre møte med forumet
Hei! Har akkurat fått vite på tUL at vi venter tvillinger. Er veldig glad men også litt sjokka og satt ut. Har et barn fra før på 3 år. Hadde vært hyggelig å komme i kontakt med andre i samme situasjon, eventuelt noen som har tvillinger fra før :)
 
Hei! Har akkurat fått vite på tUL at vi venter tvillinger. Er veldig glad men også litt sjokka og satt ut. Har et barn fra før på 3 år. Hadde vært hyggelig å komme i kontakt med andre i samme situasjon, eventuelt noen som har tvillinger fra før :)
Gratulerer med tvillinger! Jeg aner ikke om det er en eller to ennå, men blir det to så blir det heftig her hjemme, med tre barn fra før...
 
Oi, gratulerer :D Har desverre ingen erfaring, men har sykt lyst på tvillinger selv :p
 
Vi har også et barn på 2,5 fra før og venter nå tvillinger Så koselig at vi er to hvertfall
 
Vi har også et barn på 2,5 fra før og venter nå tvillinger Så koselig at vi er to hvertfall

så hyggelig! Kanskje vi kan holde litt kontakt her hvis du ønsker :) hvor langt er du på vei? Jeg har menstermin 7.aug i følge meg selv og 14. i følge gynekologen :) har vært på en ultralyd nå og skal på ny om to uker. De ligger i hvert sitt «hus» så er mest sannsynlig to eggede.
 
så hyggelig! Kanskje vi kan holde litt kontakt her hvis du ønsker :) hvor langt er du på vei? Jeg har menstermin 7.aug i følge meg selv og 14. i følge gynekologen :) har vært på en ultralyd nå og skal på ny om to uker. De ligger i hvert sitt «hus» så er mest sannsynlig to eggede.

Det hadde vært koselig Jeg er 11uker og 4 dager i følge tidlig ul.
Mens termin er 4 august, mens tidlig ul viste 31.Juli
Mine deler morkake og er eneggede fikk jeg beskjed om, så en del mer komplikasjoner som kan oppstå. Skal på ny ultralyd om rett over 1 uke
 
Tusen takk <3 da krysser jeg fingrene for deg også! Gøy å se at flere her ønsker tvillinger, det hjelper litt på engstelsesfølelsen ☺️ (Er veldig takknemig altså. Bare lott overveldet)

Hadde en drøm for 4 år siden der jeg fikk tvillinger, en av hver. Men så fikk broren min tvillinger, riktignok to gutter så jeg gav opp den drømmen da.
Men så gjennomgikk jeg mye, bl.a samlivsbrudd og fikk ny mann. Og da vi etter to år sammen ble enige om barn sammen vaks håpet om tvillinger igjen ♥️ sjansen er jo der siden jeg er så gammel ;)

Syns broren min og dama hans har taklet tvillinger supert, har ikke hørt at det har vært noe stress men de hadde ingen fra før da
 
Gratulerer så masse :Heartred tvillinger er koselig. Og du venner deg til det man får. Så du kommer inn i det med en gang. :wav Det er like naturlig å flytte rundt på to babyer, som det er å flytte på en. Utrolig nok. Jeg synes det første året var nokså tøft må heg innrømme. Men det hadde jeg nok synes med bare en av de også, da en hadde kolikk og skrek i tolv timer i døgnet og den andre hadde reflux. :thefinger Men hadde lett tatt tvillinger igjen. Når de bare begynte å sove, så har det mer eller mindre bare vært en fryd. Selvfølgelig blir man sliten, det gjør man tilogmed uten barn. :love7 Så gratulerer så masse. :Heartred Er en tvillingmødre gruppe på Facebook hvor det er litt mer aktivitet og interessant for de med litt mindre tvillinger enn mine. :love2
 
Gratulerer så masse :Heartred tvillinger er koselig. Og du venner deg til det man får. Så du kommer inn i det med en gang. :wav Det er like naturlig å flytte rundt på to babyer, som det er å flytte på en. Utrolig nok. Jeg synes det første året var nokså tøft må heg innrømme. Men det hadde jeg nok synes med bare en av de også, da en hadde kolikk og skrek i tolv timer i døgnet og den andre hadde reflux. :thefinger Men hadde lett tatt tvillinger igjen. Når de bare begynte å sove, så har det mer eller mindre bare vært en fryd. Selvfølgelig blir man sliten, det gjør man tilogmed uten barn. :love7 Så gratulerer så masse. :Heartred Er en tvillingmødre gruppe på Facebook hvor det er litt mer aktivitet og interessant for de med litt mindre tvillinger enn mine. :love2


Så hyggelig å høre om dine erfaringer, tusen takk for det og for koselig svar :) jeg er litt sånn som liker å ha kontroll av natur, så tror det er mye tanken på å ikke skulle klare å gi oppmerksomhet til 3 barn i den perioden.. men nå er jeg mye roligere allerede og tenker at man må jo bare ta en dag av gangen. Jeg skal søke opp gruppa på face, takk for tips!
 
Hei! Sniker litt. Har nettopp fått mine to i uke 33+1 (det går kjempe bra med dem). Gratulerer så mye til tvillinger! Vi har en Facebook gruppe for tvillinger: Twin Team 2021. Bare å joine!
 
Hei! Sniker litt. Har nettopp fått mine to i uke 33+1 (det går kjempe bra med dem). Gratulerer så mye til tvillinger! Vi har en Facebook gruppe for tvillinger: Twin Team 2021. Bare å joine!

Tusen takk, og i likemåte! Så flott å høre den gruppa skal jeg sjekke ut!
 
Det hadde vært koselig Jeg er 11uker og 4 dager i følge tidlig ul.
Mens termin er 4 august, mens tidlig ul viste 31.Juli
Mine deler morkake og er eneggede fikk jeg beskjed om, så en del mer komplikasjoner som kan oppstå. Skal på ny ultralyd om rett over 1 uke


Hei igjen!
Hvordan går det med deg? Så at det var en til med tvillinger her som hadde postet på en annen tråd, så da er vi tre:)
Driver og lurer på vogn nå - har du begynt å se på det?:)
 
Det hadde vært koselig Jeg er 11uker og 4 dager i følge tidlig ul.
Mens termin er 4 august, mens tidlig ul viste 31.Juli
Mine deler morkake og er eneggede fikk jeg beskjed om, så en del mer komplikasjoner som kan oppstå. Skal på ny ultralyd om rett over 1 uke

Hei,

Ser vi skal ha samme type tvillinger (MCDA). Jeg har termin 03.09, men de kommer nok tidlig august. Forhåpentligvis ikke mye før! :wacky: Skal på oppfølgingsUL annenhver uke fra og med førstkommende mandag. Er nå 15+2. Hvor langt er du på vei? Hvordan har det gått så langt for deg?
 
Back
Topp