Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med tvillinger! Jeg aner ikke om det er en eller to ennå, men blir det to så blir det heftig her hjemme, med tre barn fra før...Hei! Har akkurat fått vite på tUL at vi venter tvillinger. Er veldig glad men også litt sjokka og satt ut. Har et barn fra før på 3 år. Hadde vært hyggelig å komme i kontakt med andre i samme situasjon, eventuelt noen som har tvillinger fra før
Gratulerer med tvillinger! Jeg aner ikke om det er en eller to ennå, men blir det to så blir det heftig her hjemme, med tre barn fra før...
Oi, gratulerer Har desverre ingen erfaring, men har sykt lyst på tvillinger selv
Vi har også et barn på 2,5 fra før og venter nå tvillinger Så koselig at vi er to hvertfall
Gratulerer tvillinger er drømmen min lykke til, det kommer til å bli hektisk men så fantastisk
Så heldig, lykke til
så hyggelig! Kanskje vi kan holde litt kontakt her hvis du ønsker hvor langt er du på vei? Jeg har menstermin 7.aug i følge meg selv og 14. i følge gynekologen har vært på en ultralyd nå og skal på ny om to uker. De ligger i hvert sitt «hus» så er mest sannsynlig to eggede.
Tusen takk <3 da krysser jeg fingrene for deg også! Gøy å se at flere her ønsker tvillinger, det hjelper litt på engstelsesfølelsen (Er veldig takknemig altså. Bare lott overveldet)
Gratulerer så masse tvillinger er koselig. Og du venner deg til det man får. Så du kommer inn i det med en gang. Det er like naturlig å flytte rundt på to babyer, som det er å flytte på en. Utrolig nok. Jeg synes det første året var nokså tøft må heg innrømme. Men det hadde jeg nok synes med bare en av de også, da en hadde kolikk og skrek i tolv timer i døgnet og den andre hadde reflux. Men hadde lett tatt tvillinger igjen. Når de bare begynte å sove, så har det mer eller mindre bare vært en fryd. Selvfølgelig blir man sliten, det gjør man tilogmed uten barn. Så gratulerer så masse. Er en tvillingmødre gruppe på Facebook hvor det er litt mer aktivitet og interessant for de med litt mindre tvillinger enn mine.
Hei! Sniker litt. Har nettopp fått mine to i uke 33+1 (det går kjempe bra med dem). Gratulerer så mye til tvillinger! Vi har en Facebook gruppe for tvillinger: Twin Team 2021. Bare å joine!
Det hadde vært koselig Jeg er 11uker og 4 dager i følge tidlig ul.
Mens termin er 4 august, mens tidlig ul viste 31.Juli
Mine deler morkake og er eneggede fikk jeg beskjed om, så en del mer komplikasjoner som kan oppstå. Skal på ny ultralyd om rett over 1 uke
Det hadde vært koselig Jeg er 11uker og 4 dager i følge tidlig ul.
Mens termin er 4 august, mens tidlig ul viste 31.Juli
Mine deler morkake og er eneggede fikk jeg beskjed om, så en del mer komplikasjoner som kan oppstå. Skal på ny ultralyd om rett over 1 uke