Tvillinger

Gratulerer, så gøy! Skal på tul i morgen så blir spennende å se om det er flere!
 
Så utrolig hyggelig. Gratulerer så masse. Var det en eller toeggede? Hvor langt på vei er du?

Jeg skal på TUL om 3 dager. Speeeent. Har en liten mistanke her så får se. Håper jeg får sett normale tegn og bankende hjerte aller først og dersom to blir gleden dobbelt❤️❤️
 
Wow, så gøy!! Det er jo alltid noen på hvert månedsforum som får tvillinger. Jeg hadde en følelse på to, men det var en der inne. Er jo selvfølgelig mer enn nok fornøyd med det :D
 
Så utrolig hyggelig. Gratulerer så masse. Var det en eller toeggede? Hvor langt på vei er du?

Jeg skal på TUL om 3 dager. Speeeent. Har en liten mistanke her så får se. Håper jeg får sett normale tegn og bankende hjerte aller først og dersom to blir gleden dobbelt❤️❤️
Tusen takk! Det var veldig vanskelig å se så tidlig. Blir vel ny ul i uke 12 tenker jeg. Er uke 7+3 nå. Lykke til!
 
Wow, så gøy!! Det er jo alltid noen på hvert månedsforum som får tvillinger. Jeg hadde en følelse på to, men det var en der inne. Er jo selvfølgelig mer enn nok fornøyd med det :D
Så koselig Icebaby!!❤️Gratulerer!!
Når var du på TUL?
 
Noen som vet at de venter tvillinger?
Her fikk vi se to bankende hjerter på tul :greet025
Gratulerer så masse med 2 mirakler i magen! :Heartred:Heartred
Sniker fra januar, men ville bare si du velkommen til å henge med oss inne på tvilling skravletråden vår om det ikke blir så mange her som venter tvillinger. Vi er hele 6 stk :love7. Kan og tipse om et eget forum her inne som heter tvillingforeldre. Det ikke mye aktivitet der nå, men det går jo an å gjøre noe med! :cheers
 
Gratulerer så mye :Heartred
Vi skal på tul i sommerferien. Veksler litt mellom å tenke at det er en og to. Blir spennende å se!
 
Back
Topp