prøverpåandre
Betatt av forumet
Noen som vet at de venter tvillinger?
Her fikk vi se to bankende hjerter på tul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererNoen som vet at de venter tvillinger?
Tusen takk! Det var veldig vanskelig å se så tidlig. Blir vel ny ul i uke 12 tenker jeg. Er uke 7+3 nå. Lykke til!Så utrolig hyggelig. Gratulerer så masse. Var det en eller toeggede? Hvor langt på vei er du?
Jeg skal på TUL om 3 dager. Speeeent. Har en liten mistanke her så får se. Håper jeg får sett normale tegn og bankende hjerte aller først og dersom to blir gleden dobbelt
Gratulerer så mye med to i magen! Hadde du noen mistanke på at det kunne være to?Noen som vet at de venter tvillinger?
Gratulere!Noen som vet at de venter tvillinger?
Tusen takk! Ja, hadde det egentlig fra begynnelsen. Fikk positiv test 7-8 dpo og kvalmen kom like fort. Så ble ikke veldig overrasketGratulerer så mye med to i magen! Hadde du noen mistanke på at det kunne være to?
Tusen takk! Ja, hadde det egentlig fra begynnelsen. Fikk positiv test 7-8 dpo og kvalmen kom like fort. Så ble ikke veldig overrasket
Tusen takk! Ja, døds spennende! Håper bare begge klarer seg. Mye bekymringer nå.Så gøy! Gratulerer så masse Blir spennende å se fremover - jenter/gutter, en av hver, eneggede/toeggede osv. Så gøy med tvillinger
Tusen takk! Ja, døds spennende! Håper bare begge klarer seg. Mye bekymringer nå.
Så koselig Icebaby!!Gratulerer!!Wow, så gøy!! Det er jo alltid noen på hvert månedsforum som får tvillinger. Jeg hadde en følelse på to, men det var en der inne. Er jo selvfølgelig mer enn nok fornøyd med det
Jeg var på tirsdag, da var jeg 7+3. Der var det ett bankende hjerte. Jeg ble også målt til 7+3, som jeg trodde jeg varSå koselig Icebaby!!Gratulerer!!
Når var du på TUL?
Gratulerer så masse med 2 mirakler i magen!Noen som vet at de venter tvillinger?
Så hyggeligJeg var på tirsdag, da var jeg 7+3. Der var det ett bankende hjerte. Jeg ble også målt til 7+3, som jeg trodde jeg var
Noen som vet at de venter tvillinger?