Tvillinger

Jeg er litt inne på tanken om det kan være det. Blir spennende å se om 2 uker :joyful::joyful:
 
Håper ikke det:hilarious::rolleyes:
 
Jeg har fått vite at det er tvillinger der inne :eek:
Men skal på ny TUL på torsdag (9+0) for å se om det går bra siden den ene var tre dager mindre forrige gang.
 
Har ingen formening om det er tvillinger eller ikke denne gangen :pompus:

Men forrige gang hadde jeg en supersterk tvilling-følelse, og drømte støtt at jeg fikk tvillinger/trillinger. Og jaggu var det to der inne!
 
Har alltid syntes at det er fascinerende med tvillinger, men håper egentlig at det bare er en :nailbiting: Det får jeg vel svar på imorra på TUL :D
 
Vi har tvillinger på begge sider av familien, men har ingen følelse på at vi venter det, så satser på at det bare er en:happy: skulle det vist seg å vært to tror jeg vi begge hadde gått i bakken, det holder med én overraskelses spire:woot:
 
Vi skal ikke ha tvillinger. Har 3 fra før så nei takk :D
 
Har veldig lyst på tvillinger, men tviler da jeg ikke har det i familien og i tillegg er ganske ung. Tenker bare hvor deilig det må være å slippe ett svangerskap (siden jeg uansett ønsker flere barn) og hvor mye glede de kan ha av hverandre:)
 
Har mye tvillinger, spesielt mye i min familie. Hatt noen drømmer i det siste om tvillinger, men på tul idag var det 1 hjerte:Heartred så er nok bare tanken på det som fikk meg til og lure:laughing002
 
Er 100% sikker på at det ikke er tvillinger her og setter pris på det :D
 
Hehe, her håper jeg på tvillinger.. Vi har tre barn i hus, og to til hadde vært nydelig :angelic::dummy1::dummy:

Men, kun tvillinger på fars siden så blir vel ikke tvillinger her.

Jeg begynte å mistenke det pga voldsomt høyt hormonnivå. Jeg er ekstremt hormonell, har mye mage, og sover kontinuerlig.. :wtf::happy:dette i bare uke 7 (6+3)
 
Er det en grunn til at dere tenker på om det kan være tvillinger? Det er vel utrolig sjelden, så tanken har egentlig ikke streifet meg overhodet :)
 
Er det en grunn til at dere tenker på om det kan være tvillinger? Det er vel utrolig sjelden, så tanken har egentlig ikke streifet meg overhodet :)
Jeg har vært gravid 3 ganger før og har aldri vært borti makan til hormonelle utbrudd som nå, testet positivt 7dpo, kroppen har forandret seg betraktelig og blir spennende å se hva ul viser :hilarious:
 
Er bare én denne gang, men var tvillinger sist. Da bare visste jeg det fra før positiv test, og fikk det bekreftet på TUL.
Ente dog bare i ett barn.
 
Er det en grunn til at dere tenker på om det kan være tvillinger? Det er vel utrolig sjelden, så tanken har egentlig ikke streifet meg overhodet :)

Ca 800 tvillingfødsler i Norge i 2018, mot 53.500 enkeltfødsler samme år. Og bare 16 trillingfødsler! Så det er ganske sjelden som du sier, selv om det tross alt nesten er 1000 tvillingfødsler i året. Så noen vil nok gjerne vente tvillinger her inne også! :D

Mer spennende tvilling-info her:
https://www.babyverden.no/gravid/er-det-tvillinger/
 
Er det en grunn til at dere tenker på om det kan være tvillinger? Det er vel utrolig sjelden, så tanken har egentlig ikke streifet meg overhodet :)
Sist gang hadde jeg bare en sterk følelse på at det var tvillinger, så veldig spesielt at det faktisk stemte.

Denne gangen tror jeg det bare er én, men nå som jeg vet at jeg kan slippe flere egg i en syklus er det jo enda mer spennende å se hvor mange det er :p
 
Knøttet inni her var et sjokk i seg selv, som jeg har måttet jobbe med for å "akseptere". Har en følelse av at det kan være to, vet ikke om det er fordi jeg virkelig tror det eller fordi jeg "frykter" det. Føler jeg allerede kan kjenne livmoren, og er bare 8+3. Skal på ul om to dager, så da får vi se.
 
Back
Topp